
Η Πληροφορική στο σχολείο έρχεται να καλύψει μια σειρά από ρόλους και γραμματισμούς:
- Πληροφορικός γραμματισμός (Computer Literacy): Αφορά τη μάθηση στοιχείων και θεμελιωδών αρχών, μεθόδων και πρακτικών της Πληροφορικής για την κατανόηση σε βάθος της τεχνολογίας, ώστε οι μαθητές/-τριες να μπορούν να συμμετέχουν στην εξέλιξή της και στη δημιουργία εφαρμογών και καινοτομιών.
- Ψηφιακός γραμματισμός (Digital Literacy): Αφορά τη γενική χρήση των Η/Υ και των συναφών ψηφιακών συσκευών, τη χρήση εφαρμογών λογισμικού συστήματος (λειτουργικό σύστημα) και γενικής χρήσης (λογισμικό παραγωγικότητας), καθώς και την αξιοποίηση εφαρμογών του Διαδικτύου για την αναζήτηση πληροφοριών, την επικοινωνία, τη συνεργασία και τη δημοσίευση πληροφοριών.
- −Ψηφιακή πολιτότητα (Digital Citizenship): Αφορά την καλλιεργημένη-πολιτισμένη, υπεύθυνη και ασφαλή χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών γενικά και του διαδικτύου, καθώς και την ικανότητα ενεργής συμμετοχής στα κοινά και τις διεργασίες διακυβέρνησης της πολιτείας στον κυβερνοχώρο μέσω του διαδικτύου.
- −Γραμματισμός στη μαθησιακή τεχνολογία (Learning Technology Literacy): Αφορά την ικανότητα διά βίου μάθησης με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε όλα τα μαθήματα.
- Teacher: ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΠΟΥΖΑΚΗΣ
Python για μαθητές Γυμνασίου
- Teacher: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΙΤΣΗΣ
Εδώ θα μάθουμε τα πάντα για την Πληροφορική!!!
- Teacher: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΚΡΑΚΗ
Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν το Διαδίκτυο, να το χρησιμοποιούν με ασφάλεια και να τηρούν βασικούς κανόνες προστασίας.
- Teacher: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΛΛΙΟΥ
Εδώ θα μάθετε τι είναι το διαδίκτυο, πως μπορώ να συνδεθώ και ποιες οι βασικότερες υπηρεσίες του.
Εκπαιδευτική Ρομποτική με EV3
- Teacher: ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ
- Teacher: ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΖΑΡΑΦΙΔΗΣ
- Teacher: ΠΕΚΤΠΕ ΠΕΚΤΠΕ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
Στο συγκεκριμένο μάθημα επιδιώκεται οι μαθητές του Γυμνασίου να εισαχθούν στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού χρησιμοποιώντας το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch και ν' αναπτύξουν κριτικές δεξιότητες για την αντιμετώπιση προβλημάτων με τη χρήση του συγκεκριμένου περιβάλλοντος.
- Καθηγητής: ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΟΔΙΚΗΣ
“Πνευματική ιδιοκτησία λογισμικού και περιεχομένου”.
Οι δραστηριότητές μας θα γίνουν εξ αποστάσεως, ασύγχρονα και σύγχρονα στην αίθουσα τηλεδιάσκεψης ή διαζώσης στην αίθουσα ή το εργαστήριο της Πληροφορικής
Δημιουργοί: Παπαδάκης Σπ. - Λιακοπούλου Ευ.
Keywords: Πνευματικά δικαιώματα, Αδειες χρήσης περιεχομένου και λογισμικού
Run time: 1 ώρα
Delivery Mode: Μικτή Μάθηση (Blended Learning)
- Teacher: ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
- Teacher: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Μαθήματα που απευθύνονται σε μαθητές του Δημοτικού.
- Teacher: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΑΟΥΣΗΣ
