Οι μαθητές να ασκηθούν σε διάφορες επικοινωνιακές περιστάσεις,να μπορούν να περιγράφουν ως ¨πομποί¨ένα αντικείμενο με ακρίβεια και σαφήνεια έτσι, ώστε ο δέκτης της περιγραφής να σχηματίζει μια καθαρή εικόνα του αντικειμένου, και όταν αυτό δε βρίσκεται στην άμεση εποπτεία του.Με αυτό τον τρόπο να κατανοήσουν οι μαθητές τη χρησιμότητα της περιγραφής για τις ανάγκες της ζωής και της επιστήμης,εξετάζοντας κείμενα περιγραφικά ,μη λογοτεχνικά.
- Teacher: ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΡΑΜΠΕΤΣΟΥ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΜΝΗΝΟΥ
- Teacher: ΒΑΙΑ ΣΚΡΟΥΜΑ