Νέα του δικτυακού τόπου

 
 
Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Νίκη Λαμπροπούλου - Τετάρτη, 10 Μάρτιος 2004, 6:55 πμ
 

Αγαπητέ συνάδελφε χρήστη,

 

Kαλώς ήρθες στην Τηλεκπαίδευση!

 

Σκοπός της Τηλεκπαίδευσης είναι να βοηθήσει τον Έλληνα εκπαιδευτικό κάθε βαθμίδας και ειδικότητας να χρησιμοποιήσει τις δυνατότητες που παρέχει η Τηλεκπαίδευση στην εκπαιδευτική πράξη με τη συμμετοχή του στην Διαδικτυακή Ελληνική Εκπαιδευτική Κοινότητα.

 

Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)

 

Ποιοι είμαστε; Η ΔΕΕΚ αποτελείται από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και ειδικότητας, που αξιοποιούμε τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση.

 

H διαρκής σύνδεση της Τηλεκπαίδευσης με την παραγωγική διαδικασία βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού του περιεχομένου σπουδών. Επιπλέον στόχοι είναι η συμπλήρωση της βασικής επιστημονικής και παιδαγωγικής κατάρτισής μας, η παραγωγή ηλεκτρονικού μαθησιακού υλικού και η ενημέρωση σχετικά με τα σύγχρονα εκπαιδευτικά ρεύματα στην Ευρώπη και τον κόσμο. Η Τηλεκπαίδευση παρέχει το περιβάλλον και τις συνθήκες για δημιουργική εργασία, επικοινωνία και αλληλοβοήθεια. Η ενεργός συμμετοχή στη ΔΕΕΚ και η χρησιμοποίηση του γνωστικού υλικού μπορούν να να ενεργοποιήσουν, να προτείνουν ή και να ενημερώσουν δημιουργικές μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης.

 

Ο Αριστοτέλης είχε καθορίσει την πορεία κάποιου που μαθαίνει: (α) δεν ξέρει τίποτα και έχει κάποια απόσταση από τον δάσκαλό του (zone  of  proximal  development  κατά Vygotsky) (β) γνωρίζει ό,τι και ο δάσκαλός του και (γ) ασκεί αυτό που έμαθε. Με το τελευταίο βήμα της ενεργούς συμμετοχής και πρακτικής ολοκληρώνεται η διαδικασία της μάθησης. 

 

H Τηλεκπαίδευση είναι το μέσο για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση και τη δια βίου εκπαίδευσή μας.

 
Φωτογραφία ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ - Πέμπτη, 27 Μάιος 2004, 12:30 πμ
 

Καλά είναι όλα τα παραπάνω , αλλά ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να έχει τη διάθεση , το κέφι και το ενδιαφέρον , ώστε να φτάσει στο σημείο να κατανοήσει την ανάγκη της αναδιαπαιδαγώγησής του, που είναι τόσο επιτακτική στις ημέρες μας. ?ραγε πόσοι τέτοιοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν στην Ελλάδα;

  Ίσως το πρόβλημα να μην είναι η απόσταση για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση

Φωτογραφία ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ
Απάντηση: Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ - Πέμπτη, 27 Μάιος 2004, 10:53 πμ
 
Υπάρχουν εκπαιδευτικοί με όρεξη να μαθαίνουν καινούργια πράγματα και με ανησυχίες, ειδικά απο τον κλάδο της πληροφορικής οι οποίοι είναι στην επαρχία και οργανώνουν σεμηνάρια για την επιμόρφωση τους, πληρώνοντας απο την τσέπη τους, εδώ ούτε λίγο ούτε πολύ και τρία χρόνια. Πόσο μάλλον αν ήταν να γίνει κάτι μέσα απο την διδακτική κοινότητα.
Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Καθηγητές στα πρόθυρα νευρικής κρίσης
από Νίκη Λαμπροπούλου - Τρίτη, 28 Δεκέμβριος 2004, 10:44 πμ
 
 Καθηγητές στα πρόθυρα νευρικής κρίσης

Της ΡΟΥΛΑΣ ΠΑΠΠΑ-ΣΟΥΛΟΥΝΙΑ

Σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, το επάγγελμα του
εκπαιδευτικού περιλαμβάνεται ανάμεσα στα πέντε πρώτα πιο στρεσογόνα.

Οι εκπαιδευτικοί, μάλιστα, κατέχουν την πρώτη θέση στον κατάλογο
επικινδυνότητας για επιρρέπεια στο σύνδρομο επαγγελματικής
εξουθένωσης (burnout: ο όρος εμφανίστηκε στη δεκαετία του '70 και
σημαίνει «εσωτερικό κάψιμο»). Εκφράζει το έντονο στρες, που σταδιακά
οδηγεί τον εργαζόμενο σε ψυχοσωματική φθορά:

Τα ευρήματα τελευταίας έρευνας, σε δείγμα 314 καθηγητών
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής, καταλήγει σε σημαντικά
συμπεράσματα.

**Το 67% των εκπαιδευτικών αποδίδει την κύρια ευθύνη για το
καθημερινό στρες στην κακή οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού
συστήματος.

**Το 57% αισθάνεται εξάντληση στη διάρκεια της εργασίας, ενώ το 53%
θα ήθελε να την αλλάξει, αν μπορούσε.

**Το 55% κρίνει την οικοδόμηση μιας γόνιμης σχέσης ανάμεσα στον
δάσκαλο και τον μαθητή ως την μεγαλύτερη δυσκολία στο επάγγελμά τους.

**Ιδιαίτερη προσπάθεια καταβάλλει το 42% για να καλύψει την ύλη και
συγχρόνως να γίνει το μάθημα κατανοητό από τους μαθητές. Δεν είναι
καθόλου τυχαίο ότι χαρακτηρίζουν το επάγγελμά τους ως ψυχοφθόρο και
το αντιλαμβάνονται ως «κατάθεση ψυχής»

**Σημαντική πηγή απογοήτευσης για το 37% των διδασκόντων είναι η
αδιαφορία των μαθητών και η απαξίωση που δείχνουν στο μάθημα,
γεγονός που τους αναγκάζει σε υπερπροσπάθειες για να προκαλέσουν το
ενδιαφέρον τους.

**Το 21% πιστεύει ότι η φύση της δουλειάς (διαρκής ομιλία,
ορθοστασία) είναι ιδιαίτερα κοπιαστική και ότι η πίεση του σχολικού
χρόνου και της διδακτέας ύλης δεν τους επιτρέπει να έχουν μια πιο
προσωπική επαφή με τους μαθητές.

**Τα συμπτώματα του burnout εκδηλώνονται με σωματική και διανοητική
κόπωση, αδιαφορία για το επάγγελμα, με μείωση της αυτοπεποίθησης-
αυτοεκτίμησης και έλλειψη ενθουσιασμού για την εργασία και τη ζωή

Οι περισσότεροι από τους μισούς εκπαιδευτικούς μας, εξήγησε η
ψυχολόγος Αννα Τικταπανίδου, θεωρούν ως ιδιαίτερα στρεσογόνο
παράγοντα το «κυνήγι της ύλης» και το σύστημα αξιολόγησης:

«Οι εκπαιδευτικοί βιώνουν ένα σχολικό θεσμό, που βρίσκεται σε διαρκή
κρίση σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του. Στο αυστηρά γραφειοκρατικό,
υπερσυγκεντρωτικό ελληνικό σύστημα προστίθεται η ανάληψη διοικητικών
εργασιών, εκτός διδακτικών καθηκόντων. Μεγάλη απογοήτευση επίσης
προκαλεί και η έλλειψη επικοινωνίας με τους μαθητές αλλά και τους
γονείς. Σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση του burnout παίζει, όμως, και η
προσωπικότητα του κάθε καθηγητή, π.χ. οι εσωστρεφείς, οι
τελειομανείς με τάσεις ελέγχου και αυτοί που συστηματικά αποδίδουν
τις δυσκολίες τους σε εξωτερικούς παράγοντες είναι πιο επιρρεπείς
στο σύνδρομο».

Το στρες των εκπαιδευτικών εκδηλώνεται κυρίως στη συμπεριφορά τους.

**Το 59% των ερωτηθέντων αναφέρεται σε συγκρουσιακές καταστάσεις με
τους μαθητές, όπως καυγάδες, εκνευρισμούς, ακόμη και αυταρχική
συμπεριφορά απέναντί τους. Επισημαίνουν κλείσιμο στον εαυτό τους,
απάθεια-παραίτηση από τον «αγώνα».

Εδώ ακριβώς εντοπίζεται και μια από τις χαρακτηριστικές διαστάσεις
του burnout: η αποπροσωποποίηση, που εκφράζεται με την ψυχολογική
αποδέσμευση από την εργασία, την ανάπτυξη αρνητικών συναισθημάτων
για τον εαυτό τους και τους άλλους, καθώς το αίσθημας προσωπικής
αποτυχίας.

**Ενας μεγάλο ποσοστό (33%) παρουσιάζει σωματικές ενοχλήσεις, κυρίως
πονοκεφάλους, ημικρανίες, καρδιακά και στομαχικά προβλήματα.
Εντύπωση προκαλεί ότι αναφέρονται ακόμη και προβλήματα ακοής
(κώφωση).

**Παράλληλα, εμφανίζονται ψυχολογικά συμπτώματα, όπως κατάθλιψη,
αϋπνία, ψυχική κόπωση και δυσθυμία.

Μία από τις ερευνήτριες, η Αλέκα Κορωναίου, αναπληρώτρια καθηγήτρια
στο Πάντειο, μας επισημαίνει πόσο δύσκολα επιτυγχάνεται η ισορροπία
στη σχέση δασκάλου-μαθητή.

«Οι εκπαιδευτικοί μοιάζουν να είναι "παγιδευμένοι" ανάμεσα σε δύο
ρόλους τους οποίους δύσκολα καταφέρνουν να εξισορροπήσουν. Από τη
μία πλευρά, το εκπαιδευτικό σύστημα απαιτεί να είναι όχι μόνο
μεταδότες γνώσεων και δεξιοτήτων, αλλά και αξιολογητές των επιδόσεων
των μαθητών, σε μια εποχή που οι τελευταίες μοιάζουν να αποτελούν
αυτοσκοπό της εκπαίδευσης.

»Από την άλλη, προσδοκά από τον εκπαιδευτικό να είναι ένας καλός
φίλος με κατανόηση, που ακούει προσεκτικά. Ετσι, νιώθουν αβοήθητοι
στο δύσκολο και αντιφατικό αυτό έργο το οποίο τους αναθέτει η
κοινωνία, χωρίς ωστόσο να τους τροφοδοτεί με τα απαραίτητα μέσα.Τα
επιμορφωτικά σεμινάρια θα έπρεπε να μην περιορίζονται μόνο στις
παιδαγωγικές μεθόδους, αλλά να επεκταθούν στην ανάλυση των αιτιών
που προκαλούν αυτή την ψυχολογική φθορά».

**Στη διάρκεια της έρευνας, πολλοί από τους καθηγητές υποστήριξαν
ότι το εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται αλλαγές και επικέντρωσαν τις
παρατηρήσεις τους σε τρία σημεία.

- Το 63% ζητάει τον περιορισμό και την αναπροσαρμογή της διδακτέας
ύλης.

- Το 41% πιστεύει ότι το σχολείο χρειάζεται όραμα, κάπως το
επάγγελμα πρέπει να βρει τη χαμένη του αίγλη.

- Το 21% είναι της άποψης ότι το σχολείο πρέπει να πάψει να είναι
μόνο ένα στείρο εξεταστικό κέντρο.

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 26/12/2004
Φωτογραφία ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ - Τετάρτη, 14 Ιούλιος 2004, 11:58 μμ
 

Αγαπητή Νίκη,

Παρακολουθώ τις προσπάθειές σου εδώ και χρόνια και σε συγχαίρω.

Φαίνεται όμως πως η εκπαιδευτική κοινότητα δεν είναι ακόμη ώριμη όχι για τηλεκπαίδευση αλλά ούτε για ...εκπαίδευση (υπερβάλλω λιγάκι, αλλά έχω και κάποια επιχειρήματα) smile

Για παράδειγμα τι αποτελέσματα είχε μια παρόμοια προσπάθεια με το moodle στην www.eeep.gr.; Μόνη σου τα έλεγες, μόνη σου τα άκουγες. Πού ήταν η συμμετοχή;

Ας πάρουμε το φόρουμ του σχολικού δικτύου στη νέα του μορφή. Μέσα από τις σελίδες του θα ήταν δυνατόν να γίνεται ανταλλαγή απόψεων για εκπαιδευτικά ζητήματα, αλλά όσοι παρακολουθούν θα διαπιστωσουν δεκάδες ανενεργά θέματα και ελάχιστη συμμετοχή. Όχι ότι ένα φόρουμ μπορεί να υποκαταστήσει την επιμόρφωση από απόσταση, αλλά είναι ενδεικτικό της διάθεσης συμμετοχής.

Και στις άλλες εκπαιδευτικές πύλες όμως τα ίδια ισχύουν πάνω κάτω.

Οι συνάδελφοι/ισσες είτε δεν ενδιαφέρονται είτε δεν είναι εξοικειωμένοι/ες. Δηλ. δεν υπάρχουν κίνητρα ούτε και η "τεχνογνωσία" (και πως να υπάρχει με εκείνα τα 40ωρα εκτρώματα...)

Ύστερα υπάρχει και το ζήτημα ποιοι θα επιμορφώνουν από απόσταση. Ας υποθέσουμε πως υπάρχει συμμετοχή (το ελπίζω μα αμφιβάλλω). 

Αν ανοίξω εγώ ένα θέμα για τη χρήση των εκπαιδευτικών λογισμικών στο δημοτικό, ποιος θα μου απαντήσει ή θα μου λύσει τις απορίες σε τεχνικά θέματα ή ζητήματα μεθοδολογίας; Θέλω να πω θα υπάρχει αξιοπιστία και τεκμηρίωση στις απαντήσεις;

Εκτός από σένα υπάρχουν άλλοι; Ή θα τραβάς κουπί όσο αντέξεις;  

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Νίκη Λαμπροπούλου - Κυριακή, 25 Ιούλιος 2004, 11:44 μμ
 

Γειά σου Γιάννη,

ευχαριστούμε για τη συμμετοχή.

>Φαίνεται όμως πως η εκπαιδευτική κοινότητα δεν είναι ακόμη ώριμη όχι για τηλεκπαίδευση αλλά ούτε > για ...εκπαίδευση (υπερβάλλω λιγάκι, αλλά έχω και κάποια επιχειρήματα) Για παράδειγμα τι >αποτελέσματα είχε μια παρόμοια προσπάθεια με το moodle στην www.eeep.gr.; Μόνη σου τα έλεγες, >μόνη σου τα άκουγες. Πού ήταν η συμμετοχή;

Συμμετοχή> είναι παγκόσμιο πρόβλημα, 60-99% αποχή σε ΟΛΕΣ τις ομάδες συζήτησης.. είναι διαφορετικοί λόγοι κάθε φορά που ανάγεται για παράδειγμα στο πόσο καλό και ακριβό ίντερνετ έχουμε. εγώ πληρώνω στην Αγγλία περίπου 20 ευρώ για μέρα-νύχτα ADSL χωρίς κανένα επιπλέον έξοδο. Στην κουλτούρα κάθε λαού, εμείς δεν ανοιγόμαστε τόσο εύκολα όσο οι Αμερικάνοι. στο αν μας χρειάζεται αυτό που μας παρέχουν, δεν ξέρω κατά πόσο κάποιος μπορεί να ενδιαφέρεται για τα Μαθησιακά ?τμητα για παράδειγμα. ίσως πολύ λιγότερο από μαθήματα αγγλικών. και γιατί να πάρουμε μέρος όταν δεν έχουμε κανένα αποτέλεσμα, για παράδειγμα δεν παίρνουμε πιστοποιητικό> υπάρχει ακόμα ο νόμος που δεν αναγνωρίζει πιστοποιητικά αν δεν είσαι εκεί για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. ο νόμος όταν ψηφίστηκε ήταν για αυτούς που έρχονταν με πληρωμένα πτυχία, κανενας όμως δεν βρέθηκε εκόμα να τον αλλάξει.. και άλλοι λόγοι που δεν εξαρτώνται άμεσα από τους εκπαιδευτικούς. Όσο γαι το ΕΕΕΠ ήταν μόνο 2-3 μαθήατα που δεν πρόλαβα να τα φτιάξω γιατι έφτιαχνα και άλλα 4 ταυτόχρονα για το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο, μετά μας έδιωξαν από την εταιρία που είχαμε τους σερβερς και έπρεπε να βρούμε άλλη, χάθηκαν όλοι οι φάκελοι.. αυτό δε θα γινόταν αν υπήρχε επίσημο πρόγραμμα, είχαμε δικά μας μηχανήματα κλπ κλπ...

>Ας πάρουμε το φόρουμ του σχολικού δικτύου στη νέα του μορφή. Μέσα από τις σελίδες του θα ήταν >δυνατόν να γίνεται ανταλλαγή απόψεων για εκπαιδευτικά ζητήματα, αλλά όσοι παρακολουθούν θα >διαπιστωσουν δεκάδες ανενεργά θέματα και ελάχιστη συμμετοχή. Όχι ότι ένα φόρουμ μπορεί να >υποκαταστήσει την επιμόρφωση από απόσταση, αλλά είναι ενδεικτικό της διάθεσης συμμετοχής.

αυτό ίσως σημαίνει ότι τα θέματα δεν ήταν σημαντικά για τους εκπαιδευτικούς, δεν έπαιρναν τις απαντήσεις που θα ήθελαν, και υπάρχουν χωρίς κάπιος να τα μανατζάρει. Χρειάζεται ΠΑΝΤΑ ένας ειδικός στις διαδικτυακές κοινότητες που ελέγχει καθημερινά, απαντά σε ερωτήσεις που δε βρίσκουν άλλη απάντηση, στέλνει οδηγίες στα νέα μέλη, εκδίδει ενημερωτικά με τις συζητήσεις που έχουν γίνει ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ γι αυτή τη δουλειά. στην Αγ΄γλία ένας απλός 'διαχειριστής' παίρνει 8 ευρο την ωρα. ένας έξπερ που χτίζει και τις κοινότητες είναι κανονικά διορισμένος με μισθό κανονικού Υπεύθυνου. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει καν αυτή η ειδικότητα, δεν δίνονται χρήματα για καλά προγράμματα και χρησιμοποιούμε open source όπως αυτό εδώ, φτιαχνουμε τα μαθήματα και τις συζητήσεις καθώς όλοι μας δουλεύουμε εθελοντικά και περιμένουμε να δουλέψουν από μόνα τους. Εμ δε γίνεται

>Οι συνάδελφοι/ισσες είτε δεν ενδιαφέρονται είτε δεν είναι εξοικειωμένοι/ες. Δηλ. δεν υπάρχουν κίνητρα >ούτε και η "τεχνογνωσία" (και πως να υπάρχει με εκείνα τα 40ωρα εκτρώματα...)

Νομίζω πως έχουμε περισσότερο πρόβλημα εμπισοσύνης στον εαυτό μας να βγούμε δημόσια να πούμε τη γνώμη μας και προβλήματα που αφορούν συνθήκες και καταστάσεις παρά ότι ειμαστε αδιάφοροι. καταλαβαίνω ότι δεν έχουμε χρόνο, ότι πληρώνουμε πολλά, ότι το μεγαλύτερο ποσοστό που χρησιμοοιεί τους Η/Υ είναι άντρες και το μεγαλύτερο ποσοστο στην εκπαίδευση είναι γυναίκες.. άρα, αλλού είναι το ζήτημα...

>Ύστερα υπάρχει και το ζήτημα ποιοι θα επιμορφώνουν από απόσταση. Ας υποθέσουμε πως υπάρχει >συμμετοχή (το ελπίζω μα αμφιβάλλω). 

Αφού δεν υπάρχει επίσημη αναγνώριση της εκπαίδευσης από απόσπαση. για παράδειγμα η ειδικότηττα μαου, αν και όταν τελειώσω το διδακτορικό, είναι ακριβώς τα διαδικτυακά μαθήματα και οι διαδικτυακές κοινωνίες> πού θα βρώ δουλειά στην Ελλάδα???. Θυμαμαι σε ε΄να συνέδριο παρουσίαζαν το νέο Διαδικτυακό Πανεπιστήμιο της Ελβετίας που μέσα σε τρια χρόνια έγινε από τα 10 καλύτερα του κόσμου>> συνεργάστηκαν ΟΛΑ τα πανεπιστήμια μαζί και έφτιαξαν μαζί διαδικτυακά μαθήματα, κυκλικά, δηλαδή αυτή τη χρονιά το μάθημα φτιάχνεται από τη Ζυρίχη, την επόμενη από το Λουγκάνο κλπ.. Νομίζεις ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει στην Ελλάδα?

>Αν ανοίξω εγώ ένα θέμα για τη χρήση των εκπαιδευτικών λογισμικών στο δημοτικό, ποιος θα μου >απαντήσει ή θα μου λύσει τις απορίες σε τεχνικά θέματα ή ζητήματα μεθοδολογίας; Θέλω να πω θα >υπάρχει αξιοπιστία και τεκμηρίωση στις απαντήσεις;

Αυτή είναι δουλειά του υπεύθυνου του μαθήματος και του διαχειριστή της συζήτησης. Εμείς δεν εχουμε επίσημα τίποτα από τα δυο ως εθελοντές, αν και έχουμε Μαστερ ή κάπιοι από εμάς διδακτορικό στο θέμσ.. Επειδή ακριβώς όλοι δουλεύουμε εθελονικά και δεν υπάρχει υπεύθυνος κάποιος, όποιος από εμάς ξέρει και μπορεί θα σου πει τη γνώμη του όταν δει το μήνυμα... Ξέρεις, ο ένας βοηθάει τον άλλο και όλοι βρίσκουμε την απάντηση. και νομίζεις πως ένας που έχει σπουδάσει το θέμα θεωρητικά ξέρει κάλύτερα από κάποιον που έχει χτίσει κάτι τέτοιο και το έχει δουλέψει για μερικά χρόνια τα λογισμικά στα σχολεία?  Αυτό είναι πραγματκά ένα πολύ καίριο θέμα που θίγεις και ίσως και η μελλοντική εργασία για κάποιους εκπ/κους που ίσως θα ήθελαν ειδίκευση> αν και όποτε γίνει κάτι τέτοιο.

>Εκτός από σένα υπάρχουν άλλοι; Ή θα τραβάς κουπί όσο αντέξεις;  

χε χε χε εμένα μου αρέσει υπερβολικά αυτό που κάνω, όπως και στα παιδιά που δουλεύουν στην Τηλεκπαίδευση. εείμαι χαρούμενη όταν γράφω 2 Α4 σελίδες θέμα συζήτησης, απάντηση σε σένα. κι εσύ έγινες αμέσως ενεργό μέλος με το μήνυμα που έστειλες. Δεν περιμένουμε κανένα, μπορούμε μόνοι μας J

Λυσεις> (1) αναγνώριση πιστοποιητικού στην Τηλεκπαίδευση> η γνώμη μου είναι ότι το ανοιχτό πανεπιστήμιο πρέπι να φτιάξει τέτοιο Μαστερ σε διαδικτυακή μορφή. (2) διορισμός επίσημα υπεύθυνων μαθημάτων και διαχειριστών με κανονικό μισθό, οπωσδήποτε εκπαιδευτικοί και όχι εξωσχολικοί (3) αναγνώριση φοιτησης των εκπ/κών στις ειδικότητες που τους ενδιαφέρουν > τότε όμως έχουμε και αξιολόγηση ;)  (4) χρήματα για καλύτερα λογισμικά που δεν κολάνε κάθε 2 μέρες (5) ίντερνετ και Η/Υ σε όλους τουε εκπ/κους με σημαντική εκπτωση> γιατί στην Αγγλία δηλαδή τους δίνου και όχι στην Ελλάδα που παίρνουμε και λιγότερα χρηματα? και άλλες που μπορείς να σκεφτείς μόνος σου.

Συμπεράσματα> (1) τίποτα δεν είναι απλο, εξαρτάται από κουλτούρα, συνθήκες και καταστάσεις όπως επισης τόπο και χρόνο, (3) ποτέ δεν υπάρχει μόνο μια λύση σε ένα θέμα, (4) και κυριότερο ,η επικοινωνια και συνεργασία είναι πάντα καλύτερη και από το καλύτερο λογισμικό ή μάθημα.

ΝΕΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ > χρήση των εκπαιδευτικών λογισμικών στο δημοτικό

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΑΑΑΛΛΛΟΟΟΟΟ ΜΗΝΥΜΑ....

Φωτογραφία ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ - Παρασκευή, 6 Αύγουστος 2004, 10:26 μμ
 

OK, μήπως όταν έκανα τις ερωτήσεις δεν ήξερα και τις απαντήσεις; smile

Όσοι ασχολούνται λιγάκι με το θέμα γνωρίζουν πολύ καλά ποιες είναι οι λύσεις.

Το ίδιο και οι υπεύθυνοι της εκπαιδευτικής μας πολιτικής, αν δεν απατώμαι...

Να υποθέσω ότι πρόκειται για "πολιτική"; Ή απλώς βαριούνται;

Α! μπορεί να συσχετίζεται με τα οικονομικά!!!

Τέλος πάντων, για να μην γίνω "γρουσούζης" πάλι. Μακάρι να πετύχει η Τηλεκπαίδευση.

Μακάρι να ενδιαφέρει κι άλλους η χρήση εκ. λογισμικών στο δημοτικό.

Βέβαια το μόνο επίσημο λογισμικό στο δημοτικό είναι ένα!!!! (Microworlds) Αλλά πού θα πάει , δεν θα γίνουν κάποτε δύο..... thoughtful.

Καλά ξυπνητούρια σε όσους/ες "πρέπει". Και καλή επιτυχία σε σας!

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Νίκη Λαμπροπούλου - Τρίτη, 10 Αύγουστος 2004, 4:13 μμ
 

γιατί είσαι σιγουρος ότι τα ξέρουν?  ίσως εμεις εδώ που έχουμε γραφτει στο ΠΣΔ ναι, αλλά δε νομίζω για τους άλλους που είναι και οι υπεύθυνοι για την εκπ/κή πολιτκή αλλιώς κάτι θα έκαναν.

ανεβάζω ένα πρόγραμμα με πιστοποιητικό που έχει το πανεπιστήμιο του Γκρήνουιτς για διαδικτυακή εκπ/ση εκπ/κων> είναι στα αγγλικά.. http://www.gre.ac.uk/courses/semester2/edtr/elearn_celtt.html

και για να μάθει κανείς τι ειναι διαδικτυακή εκπ/ση πρέπει να την κάνει όχι να τη διαβάσει από το βιβλίο

Παράδειγμα>>

Πήγα στο ΥΠΕΠΘ την προηγούμενη εβδομάδα και ρώτησα για το νομο που 'απαγορεύει' την Τηλεκπαίδευση. Αν θυμάσαι ψηφίστηκε κάποτε ένας νόμος που έλεγε ότι πρέπει να παρακολουθούμε μαθήματα σε συγκεκριμένο τοπο και χρόνο αλλίως δεν ισχύουν πτυχία και πιστοποιητικά. Τότε καλά έγινε γιατί έρχονταν άτομα από την Αλβανία με πτυχία δασκάλου μιας ημέρας. Τώρα όμως είναι τροχοπέδη για πολλά πράγματα. Κανένας δεν ήξερε στο ΥΠΕΠΘ για το νόμο αυτό, πήρα τους ορόφους έναν έναν. Μου είπε ο εκπρόσωπος του ΕΑΠ (Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου) ότι πρέπει να  υπάρχει στο καταστατικό κάθε οργανισμού η πρόταση που να λέει ότι επιτρέπεται η Εξ Αποστάσες Εκπ/ση αλλά και πάλι δεν μπορεί να πάρει κάποιος πτυχίο ή πιστοποιητικό μόνο έτσι, χωρίς να πάει καπου και να παρακολουθήσει. Ρώτησα το Νομικό Σύμβουλο και μου είπε ότι το πρόβλημα είναι στην ανυπαρξία νόμου δηλαδή πρέπει να ψηφιστεί νόμος εξ αρχής. Ωραία, λέω και πώς γίνεται αυτό? πρέπει να το πεις στην Υπουργό. Δηλαδή να περιμένω την Υπουργό απ έξω απ το γραφείο και να της πω 'ξέρετε δεν υπάρχει αυτός ο νόμος' surprise

Φωτογραφία ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ - Παρασκευή, 13 Αύγουστος 2004, 1:48 μμ
 

Πολύ απογοητευτική η εμπειρία που μου περιγράφεις...

Φανερώνει ότι δεν υπάρχει επίσημα πρόβλεψη για εκπαίδευση από απόσταση. Αποδεικνύει και κάτι άλλο. Την ακαταμάχητη γραφειοκρατία που ακόμη επικρατεί. Δεν δυσκολεύομαι να κατανοήσω τους λόγους για τους οποίους όλα τα προγράμματα που αφορούν τις ΝΤ έχουν μείνει τόσο πολύ πίσω.

Για μένα η άγνοια σημαίνει έλλειψη ενδιαφέροντος. Προφανώς οι υπεύθυνοι είναι απασχολημένοι με άλλα σημαντικότερα (πολιτικογενή) ζητήματα.

Αλλά και η πανεπιστημιακή κοινότητα φέρει ευθύνη. Διτότι η καινοτομία πρέπει να προέρχεται από εκεί. Δεν μπορούμε να περιμένουμε από τους "χαρτογιακάδες"  να προωθήσουν θέματα που πρώτιστα αφορούν τη μαχόμενη εκπαιδευτική κοινότητα.

Τα έλεγα και στη φίλη μου την Τερέζα Γιακουμάτου που είχε ανοίξει κάποιο θέμα στο παλιό φόρουμ και περίμενε ιδέες για ε-υλικό. Από ποιους; Από αυτούς/ές που έχουν ήδη βολευτεί με κάποιο "τίτλο - χαρτί" λες και αυτός είναι ο λόγος που μπήκαν στην εκπαίδευση;

Δεν μπορώ να φανταστώ πώς μπορεί να έχει όρεξη κάποιος που έχει ικανοποιήσει τις φιλοδοξίες του. "Ψώνιο" required, και κίνητρα ασφαλώς.

Πέρυσι είχα λάβει μέρος σε ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης από απόσταση (edu-math). Εκεί διαπίστωσα στην πράξη ότι η από απόσταση εκπαίδευση μπορεί να λειτουργήσει και μάλιστα πολύ καλά. Όχι μόνο παράγαμε υλικό (ηλεκτρονικό και συμβατικό) αλλά πήραμε και γνώσεις σε πολλά επίπεδα. Όμως στο τέλος μας έμεινε μια "βεβαίωση", και η ικανοποιήση της προόδου. Κάτι ακόμη χρειάζεται, κάτι παραπάνω που να προσελκύσει τους εκπαιδευτικούς, να δώσει ώθηση στα νέα εργαλεία.

Είναι απαραίτητο άραγε να 'ρθει "επιφοίτηση" στην υπουργό;

Ας περιμένουμε την επόμενη Πεντηκοστή....

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Νίκη Λαμπροπούλου - Παρασκευή, 20 Αύγουστος 2004, 9:15 μμ
 

Για να ενισχύσω τη δήλωσή σου <Φανερώνει ότι δεν υπάρχει επίσημα πρόβλεψη για εκπαίδευση από απόσταση. Αποδεικνύει και κάτι άλλο. Την ακαταμάχητη γραφειοκρατία που ακόμη επικρατεί. Δεν δυσκολεύομαι να κατανοήσω τους λόγους για τους οποίους όλα τα προγράμματα που αφορούν τις ΝΤ έχουν μείνει τόσο πολύ πίσω> ριξτε μια ματιά στα ποσά που παίρνουν στο Λονδίνο για τη διαδικτυακή βοήθεια σε κοινωνίες του Διαδικτύου>

handbag.com is looking to fill a new position (ie one that doesn't exist yet) of Community Manager. The role is based in central London and the salary will be £27,500 (περίπου 36,000 ευρώ, 3,000 περίπου ευρώ το μήνα αν δεν κάνω λάθος) with five weeks annual leave. Τα διαδικτυακά μαθήματα στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο πληρώνουν τους βοηθούς 800 λίρες, περίπου 1,100 το μάθημα. Μήπως και τα ποσά δηλώνουν τη μεγάλη σημασία που δίνουν στο εξωτερικό?

και αυτά πρέπει να κανει>>>

Overview
The Community Manager's main aim is to ensure that everyone involved in
working on the site is working with a common purpose - to grow the
number of
people using the boards and to encourage these users to post
frequently.

Main Responsibilities

1. Community
* Developing relationships with community members
* Encouraging postings, enlisting regular contributors/content
monitors, sourcing content from main site (or external sites if
necessary)
* Overseeing postings to site from users & contributors
* Any answers, forum, reviews, comments etc
* Answering queries
* Looking at whatever or whoever needs moderation
* Banning users and deleting threads where applicable

2. Discussion boards
* Writing of features from content on boards
* Posting of features from main site into boards
* Suggesting ideas/developments
* Picking up problems
* Checking text
* Moving developments forward
* Ensuring site is kept fresh and up to date
* Interpretation of site usage statistics (monthly)

3. Project Management
* Liaison between editorial
* Ensuring that all changes/developments to site are agreed
* Keeping editorial up to date with developments/initiatives
* Preparation and maintenance of project plans/schedules
* Maintenance and review of tasks
* Managing the content monitors - fortnightly email to update them of
new site policy and stance on various contraversial forums so they
understand us better

?λλες εμπειρίες? αρκετοί εκπ/κοί που έχουν πάρει μέρος σε διαδικτυακά προγράματα/μαθήματα....

Φωτογραφία ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ - Σάββατο, 21 Αύγουστος 2004, 12:57 πμ
 

Χα...

Καλά θα κάνω να μην δείξω το μήνυμά σου στο συνάδελφο με τον οποίο διαχειριζόμαστε μια νέα διαδικτυακή εκπαιδευτική κοινότητα  wink...  (http://ekped.biz/ )

Λίγο πολύ κάνουμε όσα προβλέπονται για τον Community Manager (+ τεχνικά ζητήματα), με τη διαφορά ...ότι πληρώνουμε κιόλας sad. Και έχουμε βέβαια και τον νταλκά (sic) μήπως χάσουμε και μεις τα αρχεία (ήδη έγινε μια φορά δυστυχώς).

Μάλιστα στήνουμε κι εμείς το Moodle πιο πολύ για να γνωρίσουμε το εργαλείο

Θεέ μου, 3000 € !!! το μήνα. Και με 300 το χρόνο θα είμασταν ευχαριστημένοι...

Αλλά νομίζω ότι το Υπουργείο δεν θα προέβλεπε ποτέ τέτοια θέση, ακόμη κι αν προσφερόταν δωρεάν κάποιος/α  να κάνει μια τέτοια προσπάθεια... Γιατί βασικά "είμαστε" πίσω σε νοοτροπία.

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Νίκη Λαμπροπούλου - Σάββατο, 21 Αύγουστος 2004, 2:01 μμ
 

Πολύ ωραία ιστοσελίδα Γιάννη! το πόσο σημαντικό είναι κάτι ίσως εξαρτάται από τους ανθρώπους που το χρησιμοποιούν όταν και αν το χρειάζονται... από εκεί μετά καθορίζει ίσως κανείς την αξία του... μας έδωσαν του Η/Υστα σχολεία και έχουν γίνει ίντερνετ καφε αντί για χρήση σε προγράμματα και αυτό ίσως γιατί η επιμόρφωση όπως ξέρεις ήταν ελλειπής, ίσως χωρίς παιδαγωγικό χαρακτήρα... Υπάρχουν και καταπληκτικά προγράμματα μέσω σχολείων που έχουν κάνει συνάδελφοι, όπως η ?ννα Καρύδη Πιρουνάκη (Νηπιαγωγός), η Μαίρη Φρέντζου (Αγγλικών), ο Παναγιώτης Σταθόπουλος από Πύργο και άλλοι πολλοί που θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να αμοίβονται για την προσφορά τους. Ρίξτε μια ματιά σε αυτό που πΉρε πρώτο διεθνές βραβείο που ακολουθεί> Γι αυτό είμαι υπέρ της αξιολόγησης αλλά μέσω ερωτηματολογίων και χρήση software για αντικειμενικά αποτελέσματα, όχι αξιολόγηση όπως την ξέρουμε...

<Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου στο διαγωνισμό του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου e-learning awards 2004 και του παγκόσμιου διαγωνισμού Global energy Award 2004 που διοργανώνει το Αυστριακό Υπουργείο Περιβάλλοντος με το Σχολικό Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπ/σης:Ενέργεια, Σύμμαχος ή Εχθρός> http://5dim-pyrgou.ilei.sch.gr/energy 

Φωτογραφία Ζωή Αμπράζη
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Ζωή Αμπράζη - Πέμπτη, 26 Αύγουστος 2004, 12:03 πμ
 

Χαιρετώ την παρέα  και  δράττομαι της ευκαιρίας να βάλω σύνδεσμο για την όμορφη δουλειά του 5ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου .

Για την τηλεκπαίδευση  έχω να πω ότι παρακολούθησα πρόσφατα ενα επιμορφωτικό σεμινάριο στο Πανεπιστήμιο Μακεδονία όπου αφιερώθηκαν 2 μαθήματα στο θέμα αυτό και μάλιστα πραγματοποιήσαμε σύνδεση με το πανεπιστήμιο Αθηνών . Ομολογώ ότι η εμπειρία ήταν εντυπωσιακή και οι  εγκαταστάσεις στην αίθουσα τηλεκπαίδευσης του πανεπιστημίου  άψογες . Θερώ ότι σύντομα η εκπαιδευτική κοινότητα θα ωφεληθεί τα μέγιστα απο την εξέλιξη της τεχνολογίας σ αυτό τον τομέα που είναι θεαματική αν και ακόμη όχι τόσο προσιτή.

Αμπράζη Ζωή www.school-hki.net

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Νίκη Λαμπροπούλου - Σάββατο, 4 Σεπτέμβριος 2004, 6:04 μμ
 

Γεια σου Ζωή, καλώς ήρθες!

Άλλη μια καταπληκτική προσπάθεια που δεν ήξερα παρ ότι είμαι 10 ώρες την ημέρα στο Διαδίκτυο (όχι το καλοκαίρι J).

Σκεφτόμουν ότι έχουμε ατομικο-συλλογικές προσπάθειες (εσύ, ο Γιάννης, ο Φώτης Γούσιας), σχολεία κλπ,προσπάθειες για διαδικτυακή εκπαίδευση. Αυτό συμβαίνει ?δανειζόμενη θεωρία μάνατζμεντ- όταν δεν υπάρχει κεντρική ευθύνη και διοίκηση,οπότε γίνονται προσπάθειες από τους πολίτες με όποιο τρόπο μπορούν. Δεν είναι μόνο αυτό. Στην Αμερική και τον Καναδά το διαδίκτυο είναι σχεδόν τσάμπα για όλους, γιατί οι άνθρωποι το βλέπουν ως τρόπο ανάπτυξης, διακίνησης, επικοινωνίας και διευκόλυνσης. Σε μια έρευνα του ΤΙΜΕ έλεγε πως η Ευρώπη είναι πίσω ακριβώς γι αυτό (ΟΚ< υπάρχουν και άλλοι λόγοι J).

Ανεβάζω την παρουσίαση του παραδειγματος της Ελβετίας που ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα για πανεπιστημιακή διαδικτυακή εκπ/ση.

Μπορούμε αρχικά να φτιάξουμε ένα αρχέιο με ό,τι υπάρχει ήδη σε ιστοσελίδα δηλαδή>  .http://ekped.biz/  www.school-hki.net

άλλο???

ΥΓ για να στείλω αυτό το μήνυμα, το έγραψα στο ?όφις?, με νταιλ απ έκανα 5 συνδέσεις και μου πήρε περίπου 20 λεπτά να το ανεβάσω.. Συγνώμη αν μιλάω και πολύ...

 

Φωτογραφία ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ - Τρίτη, 14 Σεπτέμβριος 2004, 7:37 μμ
 

Εγώ είμαι "μέσα", όπως πάντα.

Αν ενδιαφέρονται και οι άλλοι να το προχωρήσουμε.

Προτείνω επίσης τον Πτυχιούχο: http://ptyxiouxos.net/

Φωτογραφία Ζωή Αμπράζη
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Ζωή Αμπράζη - Τετάρτη, 22 Σεπτέμβριος 2004, 7:57 μμ
 

Αγαπητή Νίκη  κι εγώ παρακολουθώ τη δουλειά σου και σε συγχαίρω . Κι εσύ κι εγώ και ο Γιάννης και αρκετοί άλλοι δίνουμε ένα κοινό αγώνα για την ένταξη των νέων τεχνολογιών στο σχολείο, ο καθένας  με το δικό του τρόπο αλλά όλοι για τον κοινό στόχο που για μένα συμπυκνώνεται σε μια φράση: collecting data is the first step toward wisdom but sharing data is the first step toward community.  H εκπαιδευτική κοινότητα  δυναμώνει  καθώς έχουμε την δυνατότητα να ανταλλάσουμε πληροφορίες  εσύ απο την Αθήνα ο Γιάννης και ο Κώστας από τη Θεσσαλονίκη εγώ από την Πέλλα  άλλοι απ όλα τα μέρη της Ελλάδος .

Όσο για τις ιστοσελίδες που ανεβάζουμε στο διαδίκτυο θεωρώ πως είναι και αυτός ένας τρόπος να  μοιραζόμαστε ιδέες και εκπαιδευτικά εργαλεία που προωθούν τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση αλλά η πραγματική δουλειά γίνεται αλλού . Στα σχολεία που τρέχω για τεχνική υποστήριξη , για ιστοσελίδα , για εγκατάσταση λογισμικών, για το comenius ...... και αυτό γιατί πραγματικά λατρεύω αυτό που κάνω .

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Νίκη Λαμπροπούλου - Πέμπτη, 23 Σεπτέμβριος 2004, 9:28 μμ
 

collecting data is the first step toward wisdom but sharing data is the first step toward community.sch.  http://ekped.biz/  www.school-hki.net http://ptyxiouxos.net/

Οπότε θα φτιάξω μια ιστοσελίδα με δεσμούς και περιλήψεις όσων μου δώσετε. Ωραία φωτογραφία Ζωή J

Ζωή, αυτός ακριβώς που είπες είναι στο βιβλίο του Μπεν Σνάιντερμαν Το λαπτοπ του Λεονάρδο (ντα Βίντσι) έτσι> δενξέρω αν φαίνεται το σχεδιάγραμμα> είναι μαζεύουμε, σχετίζουμε, δημιουργούμε κερδίζουμε>> δε φαινεται τελικα... το ανεβάζω σε ντοκ (ντοκιουμεντ)

Φωτογραφία ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΙΜΩΤΑΣ
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΙΜΩΤΑΣ - Παρασκευή, 29 Οκτώβριος 2004, 6:48 μμ
 

Γεια σας κι από εμένα. Μόλις τώρα "ανακάλυψα" αυτή τη συζήτηση και ομολογώ ότι με ενδιαφέρει πολύ. Αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι, είμαι πρόθυμος...

Κώστας Σιμωτάς www.simotas.org www.gefyres.gr

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: Δεσμοί της ΕΔΕΚ
από Νίκη Λαμπροπούλου - Σάββατο, 30 Οκτώβριος 2004, 9:32 πμ
 

Κώστα καλημέρα!

ευχαριστούμε πολύ για την ιστοσελίδα και την πρόθεσή σου να βοηθήσεις. Άλλη μια καταπλητική δουλειά, όλοι οι 'ειδικοί' πρέπει να αισθάνονται περίεργα βλέπντας τέτοιες σελίδες όπως και οι προηγούμενες.. Περιττό να πω ότι υπάρχουν τόσοι αξιόλογοι συνάδελφοι με εκπληκτικές εργασίες και κανείς δεν εκμεταλλεύεται το ταλέντο, την πρόθεση για βοήθεια, την αποτελεσματικότητα, την ακρίβεια, την ικανότητα για αναγνώριση λαθών στο σύστημα και τη διόρθωσή τους, την προσφορά... Τέλος πάντων... Ανεβάζω τώρα την ιστοσελίδα με τους δεσμούς. Δεν ξέρω αν έχεις χρόνο και μπορείς> θα μπορούσες να την αναλάβεις εσύ με ενημέρωση από τους χρήστες, αλλά να κάνεις κάτι που σου αρέσει όχι επειδή είναι τώρα αυτό approve Επίσης μπορούμε να έχουμε μια μικρή περίληψη της κάθε ιστοσελίδας και αστέρια ποιότητας στις καθαρά εκπαιδευτικές ιστοσελίδες. Δείτε εδώ>>

 http://hellenic-education-uk.europe.sch.gr/teachers/portalT.html

Δηλαδή θα μπορούσαν να είναι σε 2 κατηγορίες > (1) ενημερωτικές -όπως αυτές που έχουμε μέχρι τώρα (2) εκπαιδευτικές.. τι λέτε? μπορούμε επίσης να χωρίσουμε τη συζήτηση σε καινούρια συζήτηση ειδικά γι αυτό το θέμα με τα λινκς οπότε να αφήσουμε τη γενική συζήτηση ως έχει..

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Γενικός Οδηγός Τηλεκπαίδευσης στο ΠΣΔ
από Νίκη Λαμπροπούλου - Κυριακή, 31 Οκτώβριος 2004, 7:42 πμ
 
Γενικός Οδηγός Τηλεκπαίδευσης στο ΠΣΔ > Το Περιβάλλον και η Θεωρία
Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
προτεινουμε χρησιμες ιστοσελιδες
από Νίκη Λαμπροπούλου - Τρίτη, 16 Νοέμβριος 2004, 11:37 πμ
 
Ο Κώστας Σιμωτάς ανέλαβε να μαζεύει τις προτάσεις μας για ιστοσελίδες. Τις βρίσκουμε στην Εισαγωγή, όπως βλέπετε -αριστερά. Περιμένουμε και άλλες προτάσεις καθώς ελάχιστοι από εμάς γνωρίζουμε πόσες ιστοσελίδες με ανάλογο επριεχόμενο υπάρχουν για την ελληνική εκπ/ση. μπορούμε ναμάθουμε πολλά από αυτές καθώς είανι οι άνθρωποι που δουλεύουν σε ώρες έξω από το ωράριό τους. Ευχαριστούμε πολύ!
Φωτογραφία Ζωή Αμπράζη
Απάντηση: προτεινουμε χρησιμες ιστοσελιδες
από Ζωή Αμπράζη - Πέμπτη, 18 Νοέμβριος 2004, 9:40 μμ
 

Νίκη ενώ έχω τσεκαρισμένη επιλογή ειδοποίησης  με email για τις απαντήσεις , δεν έχω λάβει ποτέ sad οτιδήποτε χρειαστείτε στη διάθεσή σας

Φωτογραφία ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ
Απάντηση: προτεινουμε χρησιμες ιστοσελιδες
από ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ - Σάββατο, 4 Δεκέμβριος 2004, 8:56 μμ
 

Να προσθέσω και τις προσωπικές μου ιστοσελίδες στις προτάσεις Γιάννης Σαλονικίδης - Δ@σκ@λος

http://users.thess.sch.gr/salnk/

Σελίδες αφιερωμένες στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Εκπαιδευτικά νέα, άρθρα εκπαιδευτικών, ασκήσεις on-line, χρήσιμες συνδέσεις, downloads, εκπαιδευτικό υλικό, νομοθεσία, εκπαιδευτικά λογισμικά.

Eπίσης: www.ekped.com

Πανελλήνια Ένωση "Μιχάλης Δερτούζος"

Ο δικτυακός τόπος της "Ένωσης για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Μιχάλης Δερτούζος". Θεματικός Κατάλογος εργασιών, σύνδεσμοι, παρουσίαση και εκμάθηση εκπαιδευτικών λογισμικών,  εκπαιδευτική νομοθεσία, αναλυτικά προγράμματα, on-line επιμόρφωση.

Ακόμη η διεύθυνση www.ekped.biz να αλλάξει σε www.e-enosh.com

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: προτεινουμε χρησιμες ιστοσελιδες
από Νίκη Λαμπροπούλου - Τετάρτη, 8 Δεκέμβριος 2004, 8:11 πμ
 

Kalimera Yianni!

O Kwstas ta evale amesws!!!

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: προτεινουμε χρησιμες ιστοσελιδες
από Νίκη Λαμπροπούλου - Παρασκευή, 7 Ιανουάριος 2005, 9:41 πμ
 

Kali xronia se olous!

exete dei autes tis selides > http://diorismos.gr  & http://www.ekped.com/  ?

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: προτεινουμε χρησιμες ιστοσελιδες
από Νίκη Λαμπροπούλου - Τετάρτη, 23 Φεβρουάριος 2005, 12:56 μμ
Φωτογραφία Petros Xaritopoylos
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Petros Xaritopoylos - Παρασκευή, 7 Ιανουάριος 2005, 12:24 μμ
 

Kalhmera sas kai xronia polla!!!

Legomai Xaritopoulos Petros.

 Kat' arxhn to ergalio ths Thlekpaideyshs einai pleon shmantiko arkh na to xrisimopoihsoume, fysika oxi mono oi plhroforikoi alla kai alles eidikothtes, ayto apaitei epimorfosh kai ypodomh " ayta einai gnwsta "

Etsi mpainw kai egw sthn epikoinwnia peri thlekpaideushs.

Kanw mia ergasia " Senaria thlekpaideyshs sthn Deyteroba9mia " 9elw na zitisw plhrofories an gnorizete gia to ti epikratei sthn Europh kai Amerikh.

                            Sas eyxaristw O synadelfos  Petros!!!

 

Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: Ελληνική Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Κοινότητα (ΔΕΕΚ)
από Νίκη Λαμπροπούλου - Τετάρτη, 23 Φεβρουάριος 2005, 12:42 μμ
 

  , sta publicatios, sta ellhnika publicatios sto synedrio ths eeep, 8a to anevasw ki edw, sto telos rinai to reference...

 In the Proceedings of the 1st National Conference for the Use of ICT in E (doc, 763Kb - presentation in zip, 565Kb)