Διαδρομές στο Αρχαίο Θέατρο

Οι μαθητές προσεγγίζουν μια γνωστική περιοχή που συνήθως δυσκολεύει και θεωρείται μακριά από τα ενδιαφέροντα τους, μέσω ενός συνεργατικού μοντέλου μάθησης, του Jigsaw, το οποίο ενσωματώνει τη χρήση  των ΤΠΕ και εμπλουτίζεται με στρατηγικές ανάπτυξης συναισθηματικών παραγόντων (affective factors), στηριζόμενες στο μοντέλο ARCS του Keller.

Στην πρώτη φάση, φάση προετοιμασίας, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με τη βασική ορολογία του μαθήματος και κατανοούν τον τρόπο εξειδίκευσης τους στις ομάδες ειδικών και στις ομάδες Jigsaw.

Στη δεύτερη φάση οι ομάδες ειδικών (expert group) (αρχιτέκτονες, θεατρολόγοι, ιστορικοί- αρχαιολόγοι και λογοτέχνες) εμπλέκονται σε συνεργατικές δραστηριότητες οικοδόμησης της γνώσης μέσω ενός διαδικτυακού συστήματος διαχείρισης της μάθησης, ενώ η συνεργασία υποστηρίζεται με το λογισμικό Synergo. Καταλήγουν έτσι να προετοιμάσουν υλικό που όταν θα επιστρέψουν στις ομάδες Jigsaw θα μεταδώσουν τη γνώση πάνω στην οποία εξειδικεύτηκαν με αλληλοδιδασκαλία.

Στην Τρίτη φάση οι ομάδες Jigsaw (home group) θα ενωθούν και θα ανακοινώσουν οι ειδικοί τα πορίσματα της εργασίας τους έτσι ώστε να καταλήξουν σε ένα τελικό παραδοτέο που θα ενσωματώνει τα διαφορετικά πεδία γνώσης.

Στην τελευταία φάση η τάξη συγκεντρώνεται πάλι και οι μαθητές παρουσιάζουν τα αποτελέσματα των εργασιών τους, τις εμπειρίες από τις συνεργατικές δραστηριότητες και αξιολογούνται ατομικά πλέον από τον εκπαιδευτικό.

CC - Αναφορά Δημιουργού

Επιτρεπόμενος αριθμός προσπαθειών: Χωρίς περιορισμό
Αριθμός προσπαθειών που κάνατε: 1
Βαθμός προσπάθειας 1: 0%
Μέθοδος βαθμολόγησης: Υψηλότερη βαθμολογία
Βαθμολογία: 0%

Φάση:
JavaScript is required to view this object, please enable JavaScript in your browser and try again.