Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Τηλεκπαίδευση
Guest user
Τηλεκπαίδευση
Χαρακτηριστικά και Δυνατότητες
Οδηγός Εκπαιδευτή
Οδηγός Σπουδαστή
Όροι χρήσης
Υποστήριξη
Έχετε εισέλθει ώς επισκέπτης (
Είσοδος
)
Αναζήτηση
Αναζήτηση στις ομάδες συζητήσεων
Page path
Αρχή
/
►
Μαθήματα
/
►
Μαθήματα εξοικείωσης με την Πλατφόρμα
/
►
Demo μάθημα
/
►
Θέμα 2
/
►
Ομάδα συζήτησης τύπου: Πρότυπο Ομάδας συζητήσεων γ...
/
►
Χρήση της δυνατότητας
Ομάδα συζήτησης τύπου: Πρότυπο Ομάδας συζητήσεων για γενική χρήση
Λειτουργία εμφάνισης
Εμφάνιση απαντήσεων οριζοντίως, με την παλαιότερη πρώτη
Εμφάνιση απαντήσεων οριζοντίως, με την πιο πρόσφατη πρώτη
Εμφάνιση απαντήσεων σε νηματική μορφή
Εμφάνιση απαντήσεων σε φωλιασμένη μορφή
Χρήση της δυνατότητας
από
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΕΦΙΩΤΗΣ
- Σάββατο, 31 Αύγουστος 2013, 7:20 μμ
εφτιαξα ένα θέμα συζήτησης για να δω πως απηρεάζεται η βαθμολογία
Απάντηση