Ομάδα συζητήσεων ειδήσεων

 
 
Μe
Ας γνωριστούμε!
από ΜΙΧΑΗΛ-ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΓΑΜΒΡΕΛΛΗΣ - Δευτέρα, 18 Φεβρουάριος 2013, 7:31 μμ
 
Ας συστηθούμε όλοι προς όλους! Για να γνωριστούμε, ας παραθέσει ο καθένας μια απάντηση γράφοντας κάτι για τον εαυτό του.
 
Φωτογραφία ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ
Απάντηση: Ας γνωριστούμε!
από ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ - Δευτέρα, 18 Φεβρουάριος 2013, 8:02 μμ
 
Με λένε Τάσο Σωτηράκη. Είμαι καθηγητής με οργανική θέση στο 2ο ΓΕΛ Ρόδου. Φέτος είμαι με απόσπαση στο 3ο ΓΕΛ Ρόδου. Είμαι επιμορφωτής Β Επιπέδου. Με τις νέες τεχνολογίες ασχολούμε πολλά χρόνια. Αν θυμάμαι καλά από το 2004. Εκτός από τα Μαθηματικά μου αρέσουν οι γεωργικές και οι γαστρονομικές ασχολίες.
Φωτογραφία ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΤΙΟΥ
Απάντηση: Ας γνωριστούμε!
από ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΤΙΟΥ - Σάββατο, 16 Μάρτιος 2013, 4:30 μμ
 

Τάσο στείλε καμιά καλή μακαρονάδα

Φωτογραφία ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΦΑΤΗΣ
Απάντηση: Ας γνωριστούμε!
από ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΦΑΤΗΣ - Τρίτη, 19 Φεβρουάριος 2013, 2:24 μμ
 
Ονομάζομαι Αθανάσιος Φατής και είμαι μαθηματικός στο 1ο ΓΕΛ Καλύμνου. Καλή αρχή για όλους μας στο σεμινάριο!
Φωτογραφία ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΣΤΑΛΙΑΣ
Απάντηση: Ας γνωριστούμε!
από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΣΤΑΛΙΑΣ - Τρίτη, 19 Φεβρουάριος 2013, 9:47 μμ
 
Είμαι ο Υπεύθυνος του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Δωδεκανήσου (Κέντρο Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών). Έχω αναλάβει την υποστήριξη του προγράμματος σε θέματα ΤΠΕ. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στο email kostalias@sch.gr ή στο κινητό 6944 564622. Καλή επιτυχία σε όλους!
Φωτογραφία ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Απάντηση: Ας γνωριστούμε!
από ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ - Τετάρτη, 20 Φεβρουάριος 2013, 10:04 πμ
 

Ονομάζομαι Γιάννης Κωνσταντινίδης, κατάγομαι από την Κάρπαθο και εργάζομαι στο γυμνάσιο Πηγαδίων Καρπάθου. Με τη πληροφορική ασχολούμαι από το 1998. Από μικρή ηλικία ασχολούμαι με το ψάρεμα και τη κατασκευή μικρών ξύλινων σκαφών. Αργότερα προστέθηκε η γεωργία και πριν 3 χρόνια η μελισσοκομία. 

Φωτογραφία ΝΤΑΙΖΗ ΜΑΝΟ
Απάντηση: Ας γνωριστούμε!
από ΝΤΑΙΖΗ ΜΑΝΟ - Τετάρτη, 20 Φεβρουάριος 2013, 12:37 μμ