Σενάριο για Blogger Δοκιμές
ΚΣΕ Αγρινίου 2013-Ομάδα Εργασίας
Φύλλο εργασίας 1
Η δωδεκαμελής τάξη χωρίζεται σε τρείς ομάδες των 4 ατόμων.Ενας από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιό της αφού προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (συνδιαχειριστές).Ανατίθονται οι εξής εργασίες:
α)Η ομάδα Α ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr ομόρριζα των ρημάτων λύω,πάσχω,πείθω,πράττω, ν' αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Α.
β)Η ομάδα Β ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr τη χρήση των ίδιων ρημάτων σε προτάσεις κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας,ν'αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα, και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Β.
γ)Η ομάδα Γ ν' αναζητήσει από τη google.gr εικόνες σχετικά με το νοηματικό περιεχόμενο των εν προκειμένω ρημάτων,ν'αντιγράψει τρεις απο αυτές και να τις δημοσεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Γ.
δ)Η ομάδα Δ ν' αναζητήσει από την εκπαιδευτική πύλη greek language.gr πηγές της αρχαίας ελληνικής γραμματείας όπου γίνεται χρήση των συγκεκριμένων ρημάτων, ν'αντιγράψει πέντε από αυτές και να τις δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Δ. Φύλλο εργασίας 1
Η δωδεκαμελής τάξη χωρίζεται σε τρείς ομάδες των 4 ατόμων.Ενας από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιό της αφού προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (συνδιαχειριστές).Ανατίθονται οι εξής εργασίες:
α)Κάθε μέλος της ομάδας Α ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr ομόρριζα των ρημάτων λύω,πάσχω,πείθω,πράττω αντίστοιχα, ν' αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Α.
β)Κάθε μέλος της ομάδας Β ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek- language.gr τη χρήση των ίδιων ρημάτων σε προτάσεις κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας,ν'αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα, και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Β.
γ)Κάθε μέλος της ομάδας Γ ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek-language.gr τη χρήση των ρημάτων αυτών σε κείμενα του Πλάτωνα και τα τρία πρώτα ομόρριζα των ρημάτων να τα αντιγράψει και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο.
δ) Κάθε μέλος στη συνέχεια να αναζητήσει στην ηλεκτρονική πύλη google.gr εικόνες σχετκές με το νοηματικό περιεχόμενο των εν προκειμένω ρημάτων,ν'αντιγράψει μια της επιλογής του και να την δημοσεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας του.
δ) Κάθε μέλος στη συνέχεια να αναζητήσει στην ηλεκτρονική πύλη google.gr εικόνες σχετκές με το νοηματικό περιεχόμενο των εν προκειμένω ρημάτων,ν'αντιγράψει μια της επιλογής του και να την δημοσεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας του.
Φύλλο εργασίας 1
Η δωδεκαμελής τάξη χωρίζεται σε τρείς ομάδες των 4 ατόμων.Ενας από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιό της αφού προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (συνδιαχειριστές).Ανατίθονται οι εξής εργασίες:
α)Η ομάδα Α ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek - language.gr ομόρριζα του ρήματος λύω, ν' αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα,να αναζητήσει εικόνες σχετικές με το ρήμα και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Α.
β)Η ομάδα Β ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr τη χρήση του ίδιου ρηματος σε προτάσεις κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας,ν'αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα, και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Β.
γ)Η ομάδα Γ ν' αναζητήσει από τη google.gr εικόνες σχετικά με το νοηματικό περιεχόμενο των εν προκειμένω ρημάτων,ν'αντιγράψει τρεις απο αυτές και να τις δημοσεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Γ.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1
Η Δωδεκαμελής Τάξη χωρίζεται σε τρείς ομάδες των 4 ατόμων.΄Ενας από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιό της, αφού προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (συνδιαχειριστές).
Ανατίθενται οι εξής εργασίες:
α)Κάθε μέλος της Ομάδας Α΄ να αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr ομόρριζα αντίστοιχα των ρημάτων λύω,πάσχω,πείθω,πράττω, ν' αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της Ομάδας Α΄.
β)Κάθε μέλος της Ομάδας Β΄ να αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr τη χρήση των ίδιων ρημάτων σε προτάσεις κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, να αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα, και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της Ομάδας Β΄.
γ)Κάθε μέλος της Ομάδας Γ΄ να αναζητήσει στην ηλεκτρονική πύλη google.gr εικόνες από τον Πλάτωνα σχετικά με το νοηματικό περιεχόμενο των εν προκειμένω ρημάτων,ν'αντιγράψει τέσσερις απο αυτές και να τις δημοσεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Γ.
Φύλλο εργασίας 1
Η δωδεκαμελής τάξη χωρίζεται σε τρεiς ομάδες των 4 ατόμων.Ενας από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιό της αφού προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (συνδιαχειριστές).Ανατίθονται οι εξής εργασίες:
α)Η ομάδα Α ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr ομόρριζα των ρημάτων λύω,πάσχω,πείθω,πράττω, ν' αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Α.
β)Η ομάδα Β ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr τη χρήση των ίδιων ρημάτων σε προτάσεις κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας,ν'αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα, και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Β.
γ)Η ομάδα Γ ν' αναζητήσει τη χρήση των εν λόγω ρημάτων στον Πλάτωνα και εναλλακτικά, από την ηλεκτρονική πύλη google.gr, εικόνες σχετικά με το νοηματικό περιεχόμενο των εν προκειμένω ρημάτων,ν'αντιγράψει τέσσερις από αυτές, μία για κάθε ρήμα και να τις δημοσεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Γ.
Σημειώνεται ότι κάθε μέλος των ομάδων ασχολείται με ένα μόνο ρήμα, διαφορετικό από τα άλλα μέλη της δικής του ομάδας.
Σημειώνεται ότι κάθε μέλος των ομάδων ασχολείται με ένα μόνο ρήμα, διαφορετικό από τα άλλα μέλη της δικής του ομάδας.
Φύλλο εργασίας 1
Η δωδεκαμελής τάξη χωρίζεται σε τρείς ομάδες των 4 ατόμων.Ενας από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιό της αφού προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (συνδιαχειριστές).Ανατίθονται οι εξής εργασίες:
α)Η ομάδα Α ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr ομόρριζα των ρημάτων λύω,πάσχω,πείθω,πράττω,-ένα ρήμα ανά άτομο- ν' αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Α.Στη συνέχεια,το κάθε μέλος της ομάδας επιλέγει μια εικόνα σχετική με το ρήμα που ανέλαβε.
β)Η ομάδα Β ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr τη χρήση των ίδιων ρημάτων σε προτάσεις κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας-επίσης ένα ρήμα ανά άτομο-ν'αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα, και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Β.Στη συνέχεια ακολουθεί η ίδια με της ομάδας Α δραστηριότητα με τις εικόνες.
γ)Η ομάδα Γ ν' αναζητήσει από τη google.gr εικόνες σχετικά με το νοηματικό περιεχόμενο των εν προκειμένω ρημάτων,ν'αντιγράψει τρεις απο αυτές και να τις δημοσεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Γ.Ακολουθούν πάλι οι εικόνες.
Η δωδεκαμελής ομάδα μαθητών χωρίζεται σε τρεις ομάδες των τεσσάρων ατόμων. Ένας μαθητής από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιο της συγκεκριμένης ομάδας χρησιμοποιώντας το εργαλείο blogger.com και να προσκαλέσει τα υπόλοιπα μέλη ώστε να γίνουν συνδιαχειριστές.
Στη συνέχεια το κάθε μέλος της Ομάδας Α αναλαμβάνει α) να βρει ομόρριζα των ρημάτων πάσχω, πείθω, λύω, και πράττω αντιστοίχως, χρησιμοποιώντας την εκπαιδευτική πύλη greek-language.gr (πιο συγκεκριμένα την αναζήτηση λημμάτων) και να αναρτήσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο οικείο ιστολόγιο β) να αναζητήσει εικόνες σχετικές με τα συγκεκριμένα ομόρριζα στο google. gr (εικόνες) και να δημοσιεύσει μια από αυτές στο οικείο ιστολόγιο.
Το κάθε μέλος της Ομάδας Β αναλαμβάνει α) να βρει προτάσεις όπου χρησιμοποιούνται τα ρήματα πράττω, πείθω, λύω, πάσχω αντιστοίχως (το κάθε μέλος αναλαμβάνει ένα από τα ρήματα), αξιοποιώντας την εκπαιδευτική πύλη greek-language.gr και να δημοσιεύσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο οικείο ιστολόγιο β) να αναζητήσει σχετικές εικόνες στο google.gr και να δημοσιεύσει μια από αυτές στο οικείο ιστολόγιο.
Το κάθε μέλος της Ομάδας Γ αναλαμβάνει α) να εντοπίσει τη χρήση των ρημάτων πράττω, πείθω, λύω, πάσχω στον Πλάτωνα χρησιμοποιώντας την εκπαιδευτική πύλη greek-language.gr και να δημοσιεύσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο οικείο ιστολόγιο β) να αναζητήσει σχετικές εικόνες και να δημοσιεύσει μια από αυτές στο ιστολόγιο της Ομάδας Γ.
Στη συνέχεια το κάθε μέλος της Ομάδας Α αναλαμβάνει α) να βρει ομόρριζα των ρημάτων πάσχω, πείθω, λύω, και πράττω αντιστοίχως, χρησιμοποιώντας την εκπαιδευτική πύλη greek-language.gr (πιο συγκεκριμένα την αναζήτηση λημμάτων) και να αναρτήσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο οικείο ιστολόγιο β) να αναζητήσει εικόνες σχετικές με τα συγκεκριμένα ομόρριζα στο google. gr (εικόνες) και να δημοσιεύσει μια από αυτές στο οικείο ιστολόγιο.
Το κάθε μέλος της Ομάδας Β αναλαμβάνει α) να βρει προτάσεις όπου χρησιμοποιούνται τα ρήματα πράττω, πείθω, λύω, πάσχω αντιστοίχως (το κάθε μέλος αναλαμβάνει ένα από τα ρήματα), αξιοποιώντας την εκπαιδευτική πύλη greek-language.gr και να δημοσιεύσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο οικείο ιστολόγιο β) να αναζητήσει σχετικές εικόνες στο google.gr και να δημοσιεύσει μια από αυτές στο οικείο ιστολόγιο.
Το κάθε μέλος της Ομάδας Γ αναλαμβάνει α) να εντοπίσει τη χρήση των ρημάτων πράττω, πείθω, λύω, πάσχω στον Πλάτωνα χρησιμοποιώντας την εκπαιδευτική πύλη greek-language.gr και να δημοσιεύσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο οικείο ιστολόγιο β) να αναζητήσει σχετικές εικόνες και να δημοσιεύσει μια από αυτές στο ιστολόγιο της Ομάδας Γ.
Η τάξη χωρίζεται σε 3 ομάδες των τεσσάρων ατόμων. Ένας από κάθε ομάδα αναλαμβάνει να δημιουργήσει ένα ιστολόγιο και να προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας.Κάθε ομάδα αναλαμβάνει δύο δραστηριότητες:
ΟΜΑΔΑ Α΄: α) Κάθε μέλος αναλαμβάνει να αναζητήσει στην ιστοσελίδα greek-language.gr τα ομόρριζα ενός από τα ρήματα: πείθω, λύω, πάσχω και πράττω και να αναρτήσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο ιστολόγιο της ομάδας.
β)Δεύτερη δραστηριότητα κάθε μέλος να αναζητήσει εικόνες στο google.gr σχετικές με τα παραπάνω ρήματα και να αναρτήσει στο ιστολόγιο της ομάδας μία από αυτές.
ΟΜΑΔΑ Β΄: α) Κάθε μέλος αναλαμβάνει να αναζητήσει στην ιστοσελίδα greek-language.gr φράσεις στις οποίες χρησιμοιποιείται κάθε ένα από τα ρήματα: πείθω, λύω, πάσχω και πράττω και να αναρτήσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο ιστολόγιο της ομάδας.
β)Δεύτερη δραστηριότητα κάθε μέλος να αναζητήσει εικόνες στο google.gr σχετικές με τα παραπάνω ρήματα και να αναρτήσει στο ιστολόγιο της ομάδας μία από αυτές.
ΟΜΑΔΑ Γ΄: α ) Κάθε μέλος αναλαμβάνει να αναζητήσει στην ιστοσελίδα greek-language.gr τη χρήση κάθε ενός από τα ρήματα: πείθω, λύω, πάσχω και πράττω σε κείμενα του Πλάτωνα και να αναρτήσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο ιστολόγιο της ομάδας.
β)Δεύτερη δραστηριότητα κάθε μέλος να αναζητήσει εικόνες στο google.gr σχετικές με τα παραπάνω ρήματα και να αναρτήσει στο ιστολόγιο της ομάδας μία από αυτές.
ΟΜΑΔΑ Α΄: α) Κάθε μέλος αναλαμβάνει να αναζητήσει στην ιστοσελίδα greek-language.gr τα ομόρριζα ενός από τα ρήματα: πείθω, λύω, πάσχω και πράττω και να αναρτήσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο ιστολόγιο της ομάδας.
β)Δεύτερη δραστηριότητα κάθε μέλος να αναζητήσει εικόνες στο google.gr σχετικές με τα παραπάνω ρήματα και να αναρτήσει στο ιστολόγιο της ομάδας μία από αυτές.
ΟΜΑΔΑ Β΄: α) Κάθε μέλος αναλαμβάνει να αναζητήσει στην ιστοσελίδα greek-language.gr φράσεις στις οποίες χρησιμοιποιείται κάθε ένα από τα ρήματα: πείθω, λύω, πάσχω και πράττω και να αναρτήσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο ιστολόγιο της ομάδας.
β)Δεύτερη δραστηριότητα κάθε μέλος να αναζητήσει εικόνες στο google.gr σχετικές με τα παραπάνω ρήματα και να αναρτήσει στο ιστολόγιο της ομάδας μία από αυτές.
ΟΜΑΔΑ Γ΄: α ) Κάθε μέλος αναλαμβάνει να αναζητήσει στην ιστοσελίδα greek-language.gr τη χρήση κάθε ενός από τα ρήματα: πείθω, λύω, πάσχω και πράττω σε κείμενα του Πλάτωνα και να αναρτήσει τα τρία πρώτα αποτελέσματα στο ιστολόγιο της ομάδας.
β)Δεύτερη δραστηριότητα κάθε μέλος να αναζητήσει εικόνες στο google.gr σχετικές με τα παραπάνω ρήματα και να αναρτήσει στο ιστολόγιο της ομάδας μία από αυτές.
Φύλλο εργασίας 1
Η δωδεκαμελής τάξη χωρίζεται σε τρείς ομάδες των 4 ατόμων.Ενας από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιό της αφού προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (συνδιαχειριστές).Ανατίθονται οι εξής εργασίες:
α)1]Η ομάδα Α:θα πρέπει ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr ομόρριζα των ρημάτων λύω,πάσχω,πείθω,πράττω, ν' αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Α.΄το ένα μέλος θα αναζητήσει τη χρήση του ρήματος λύω, το δεύτερο μέλος θα αναζητήσει τη χρήση του ρήματος πάσχω, το τρίτο μέλος τη χρηση του ρηματος πειθω και το τέταρτο μέλος τη χρηση του ρήματος πράττω.
2]το κάθε μέλος της ομάδας θα αναζητήσει αντίστοιχα μια εικόνα για κάθε ρήμα στην ηλεκτρονική πύλη Google.gr
2]το κάθε μέλος της ομάδας θα αναζητήσει αντίστοιχα μια εικόνα για κάθε ρήμα στην ηλεκτρονική πύλη Google.gr
β)1]Η ομάδα Β : θα πρέπει ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr τη χρήση των ίδιων ρημάτων σε προτάσεις κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας,ν'αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα, και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Β.
γ)Η ομάδα Γ ν' αναζητήσει από τη google.gr εικόνες σχετικά με το νοηματικό περιεχόμενο των εν προκειμένω ρημάτων,ν'αντιγράψει τρεις απο αυτές και να τις δημοσεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Γ.
δ)Η ομάδα Δ ν' αναζητήσει από την εκπαιδευτική πύλη greek language.gr πηγές της αρχαίας ελληνικής γραμματείας όπου γίνεται χρήση των συγκεκριμένων ρημάτων, ν'αντιγράψει πέντε από αυτές και να τις δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Δ. Φύλλο εργασίας 1
Η δωδεκαμελής τάξη χωρίζεται σε τρείς ομάδες των 4 ατόμων.Ενας από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιό της αφού προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (συνδιαχειριστές).Ανατίθενται οι εξής εργασίες:
α)Η ομάδα Α ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη www.greek language.gr ομόρριζα των ρημάτων λύω,πάσχω,πείθω,πράττω,(κάθε μαθητής να αναλάβει ένα από τα παραπάνω ρήματα), ν' αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Α.Στη συνέχεια θα αναζητήσει στην ηλεκτρονική πύλη www. google.gr εικόνες, ο καθένας σχετικά με το ρήμα που ανέλαβε και να ενημερώσει την προηγούμενη δημοσίευση.
β)Η ομάδα Β ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη www.greek language.gr τη χρήση των ίδιων ρημάτων σε προτάσεις κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας( κάθε μαθητής ένα ρήμα),ν'αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα, και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Β.Ακολούθως ν' αναζητήσει στην ηλεκτρονική πύλη www.google.gr εικόνες έκαστος για το ρήμα που του ανατέθηκε και να ενημερώσει την προηγούμενη δημοσίευση.
γ)Η ομάδα Γ ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη www.greek language.gr τη χρήση των ρημάτων λύω,πάσχω,πείθω,πράττω,(κάθε μαθητής να αναλάβει ένα από τα παραπάνω ρήματα) στον Πλάτωνα και κατόπιν ν' αναζητήσει στην ηλεκτρονική πύλη www.google.gr εικόνες έκαστος για το ρήμα που του ανατέθηκε και να ενημερώσει την προηγούμενη δημοσίευση.
Φύλλο εργασίας 1
Εμφάνιση γονέα | Απάντ Η δωδεκαμελής τάξη χωρίζεται σε τρείς ομάδες των 4 ατόμων.Ενας από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιό της αφού προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (συνδιαχειριστές).Ανατίθονται οι εξής δραστηριότητες:
α)Η ομάδα Α ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr ομόρριζα των ρημάτων λύω,πάσχω,πείθω,πράττω, ν' αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Α.
β)Η ομάδα Β ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr τη χρήση των ίδιων ρημάτων σε προτάσεις κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας,ν'αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματα, και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Β.
γ)Κάθε μαθητής της ομάδας Γ ν' αναζητήσει από την ηλεκτρονική πύλη google.gr ομόρριζα των ρημάτων λύω, πράττω, πάσχω, πείθω(κάθε μαθητής να επιλέξει μόνο ένα ρήμα) σε κείμενα του Πλάτωνα, να αντιγράψει τρία απο αυτά και να τα δημοσεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Γ.Στη συνέχεια να αναζητήσει ο κάθε μαθητής εικόνες των αντίστοιχων λέξεων, να τις αντιγράψει και να τις δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Γ.
Φύλλο εργασίας 1
Η δωδεκαμελής τάξη χωρίζεται σε τρείς ομάδες των 4 ατόμων.Ενας από κάθε ομάδα ορίζεται να δημιουργήσει το ιστολόγιό της αφού προσκαλέσει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (συνδιαχειριστές).Ανατίθονται οι εξής εργασίες:
α)Η ομάδα Α ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr ομόρριζα των ρημάτων λύω,πάσχω,πείθω,πράττω,αφού πρώτα αναλάβει κάθε μαθητής το δικό του ρήμα.Έπειτα ν' αντιγράψει τα τρία πρώτα αποτελέσματά του και να τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Α.Επιπλέον αναζητά στην ηλεκτρονική πύλη google.gr εικόνες σχετικά με την έννοια του ρήματος που ανέλαβε ο καθένας.Επιλέγει τρεις από αυτές και τις δημοσιεύει στο ιστολόγιο της ομάδας Α.
β)Η ομάδα Β ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr τη χρήση των ίδιων ρημάτων σε προτάσεις κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας,αφου κάθε μαθητής αναλάβει το δικό του ρήμα.Έπειτα αντιγράφει τα τρία πρώτα αποτελέσματά του και τα δημοσιεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Β.Εδώ ας σημειωθεί ότι η διαδικασία εύρεσης εικόνων σχετικά με την έννοια του ρήματος που ανέλαβε κάθε παιδί αποτελεί το β΄ σκέλος εργασίας που ανέλαβε κάθε μαθητής.
γ)Η ομάδα Γ ν' αναζητήσει στην εκπαιδευτική πύλη greek language.gr τη χρήση των ρημάτων αυτών,όπως το έχει αναλάβει καθένας, ν'αντιγράψει τρεις απο αυτές και να τις δημοσεύσει στο ιστολόγιο της ομάδας Γ.