Χρονοπρογραμματισμός Ειδικού Μέρους
Ενότητα |
θέματα |
Δραστηριότητες |
1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ TΩN ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟ TO ΠΡ1ΣΜΑ ΤΟΝ ΤΠΕ (12ώρες) 1. Η σκοπιμότητα της ένταξης των ψηφιακών εργαλείων στη μαθηματική εκπαίδευση 2. Εκπαιδευτικά Λογισμικά για μαθηματικά 3. Θεωρητική Επισκόπηση: Συνοπτικά Στοιχεία Διδακτικής Μαθηματικών με τη χρήση |
• Παρουσίαση • Συζήτηση στο φορουμ του μαθήματος
|
|
2. ΧΡΗΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ (30ώρες) 4. Βασικά Στοιχεία Διδακτικής της Αλγεβρας με τη χρήση Ψηφιακών Τεχνολογιών. 5.Βασικά Στοιχεία Διδακτικής της Γεωμετρία με τη χρήση Ψηφιακών Τεχνολογιών 6. Βασικά Στοιχεία Διδακτικής της Στατιστικής και των Πιθανοτήτων με τη χρήση Ψηφιακών Τεχνολογιών. 7.Βασικά στοιχεία της μοντελοποίησης με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών |
Παρουσίαση, συγκριτική μελέτη και ανάλυση λογισμικών ειδικότητας. Geogebra The Geometer’s Sketchpad Χελωνόκοσμος Function probe, Geogebra Excel Modellus |
• Επίδειξη • Εργαστηριακές δραστηριότητες • Δημουργία ψηφιακών δομημάτων
|
3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (36ώρες) 8. Τα Σενάρια ως σχέδια αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων στη διδακτική των |
Η έννοια "εκπαιδευτικό σενάριο" και η δομή του σεναρίου. Μελέτη 12 εκπαιδευτικών σεναρίων |
• Εργαστηριακές ομασοσυνεργατικές δραστηριότητες • Δημιουργία ψηφιακού δομήματος και ένταξής του σε ολοκληρωμένη δραστηριότητα. • Μικροδιδασκαλία
|