Enrolment options

Το τοπίο προγραμματισμού έχει αλλάξει σημαντικά από την αρχική δημοσίευση του ρομπότ Karel το 1981 .

Σήμερα, υπάρχουν νέες γλώσσες προγραμματισμού, νέα πρότυπα προγραμματισμού, για τους νέους  και πιο ισχυρούς Η/Υ.

Η γλώσσα Pascal πλέον απολαμβάνει τη μεγάλη δημοτικότητα που έκανε στη δεκαετία του 1980. Ωστόσο, όμως οι έννοια του

Karel είναι ακόμα αρκετά τόσο ζωντανή και έγκυρη για μια εισαγωγή στις διαδικασίες προγραμματισμού και επίλυσης προβλημάτων,

όπως ήταν όταν εισήχθη για πρώτη φορά, αφού η  object-oriented paradigm προγραμματισμού έχει αρχίσει να κυριαρχεί στον

κόσμο της εμπορικής παραγωγής λογισμικού.

Το Karel J. ρομπότ και ακόμα Karel ++  παρέχει ένα ισχυρό εργαλείο για την εισαγωγή στον κόσμο του προγραμματισμού για

αρχάριους προγραμματιστές στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό (OOP).

 Στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, ένας υπολογισμός διενεργείται από ένα σύνολο αλληλεπιδρώντων αντικειμένων.

Εδώ, τα αντικείμενα είναι ένα ή πολλά ρομπότ που υπάρχουν σε ένα απλό «καθημερινό κόσμο».

(Μπορεί να υπάρχουν ένα ή περισσότερα ρομπότ που θα εκχωρηθούν σε μια εργασία - πρόγραμμα).

Το έργο του προγραμματισμού διαιρείται σε δύο μέρη:

 1. Ο καθορισμός των δυνατοτήτων των ρομπότ που τελικά θα απαιτηθούν για την ολοκλήρωση των «εργασιών».

2. Παρέχει μια περιγραφή της εργασίας που θα πρέπει το  ρομπότ να εκτελέσει.

Ο μαθητής (προγραμματιστής) χρησιμοποιεί τις δεξιότητές του για την επίλυση διαφόρων προβλημάτων του και στις δύο παραπάνω

αναφερόμενες περιπτώσεις  του έργου αυτού.

Η τελευταία έκδοση Karel ++  πηγαίνει πέρα από την προηγούμενη  και δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην πολυμορφία, τη θεμελιώδη

διάκριση μεταξύ των διαδικαστικών προγραμματισμό και τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.

Guests can not access this course, please try to log in.