Θεωρία για το Ταξινομούμε

Το Ταξινομούμε αποτελεί ένα "μικρόκοσμο" του λογισμικού Αβάκιου (E-Slate).

Ανήκει στην κατηγορία των εκπαιδευτικών λογισμικών "Διαχείρισης Βάσης Δεδομένων". Όπου ανάλογα με το θέμα που πραγματευόμαστε, συλλέγουμε δεδομένα και τα επεξεργαζόμαστε, συγκεκριμένα:

Τα βήματα που ακολουθούμε για την αξιοποίηση του Ταξινομούμε είναι τα ακόλουθα:
  1. Ορισμός του θέματος
  2. Συλλογή Δεδομένων
  3. Οργάνωση της πληροφορίας
    • Κατηγοριοποίηση των δεδομένων με τη μορφή πεδίων και εγγραφών
  4. Εισαγωγή των δεδομένων στον υπολογιστή
  5. Επεξεργασία των δεδομένων
    • Διατύπωση "απλών" αλλά και σύνθετων ερωτήσεων
    • Διαμόρφωση συμπερασμάτων με βάση τις ερωτήσεις που διατυπώνουν
  6. Παρουσίαση των αποτελεσμάτων

Εκπαιδευτικά οφέλη

Οι μαθητές θα μπορούν:
  1. Να συλλέγουν, να οργανώνουν, να ταξινομούν, να ερμηνεύουν, να αξιολογούν, να χρησιμοποιούν και να παρουσιάζουν πληροφορίες.
  2. Να διατυπώνουν υποθέσεις, να πειραματίζονται και να τις ελέγχουν.
  3. Να θέτουν ερωτήματα και να χρησιμοποιούν τη διατιθέμενη πληροφορία προκειμένου να πάρουν απαντήσεις.
  4. Να χρησιμοποιούν, να ερμηνεύουν και να αξιολογούν συμβολικές αναπαραστάσεις (διαγράμματα Venn, διαγράμματα στηλών, ράβδων, σημείων, γραμμών, κλπ).
  5. Να αναλύουν ένα πρόβλημα στα συστατικά του, να αντιμετωπίζουν το καθένα ξεχωριστά και τέλος να συνθέτουν επιμέρους λύσεις σε ένα ενιαίο σύνολο.
  6. Να αναπτύσσουν στρατηγικές για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος

Αφού διαβάσετε τα παραπάνω, υποβάλετε ένα μήνυμα στον επιμορφωτή σας.