Γενική συζήτηση:: Οι εκπαιδευτικοί είναι από τους πρώτους που έρχονται σε επαφή με αλλαγές

 
 
Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Δοκιμή εργαλείων για το Μουντλ
από Νίκη Λαμπροπούλου - Κυριακή, 19 Φεβρουάριος 2006, 7:12 μμ
 

Σε πιλοτική έρευνα θα γίνει δοκιμή νέων εργαλείων για μάθηση και διευκόλυνση επικοινωνίας σε ομάδες, για πρώτη φορά ειδικά για την Ελληνική Διαδικτυακή Εκπ/κή Κοινότητα. Τα εργαλεία σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν μετά από τρεις έρευνες. Περισσότερες πληροφορίες την 1η Μαρτίου 2006.

Ελάτε να κουβεντιάσουμε και να κάνουμε πράγματα που θα γίνουν για πρώτη φορά. Έπίσης με τη συμμετοχή μας θα βοηθήσουμε την ελληνική και διεθνή κοινότητα εκπαιδευτικών, ερευνητών, διαχειριστών και πραγραμματιστών εκπαιδευτικών συστημάτων ελεύθερου και ανοιχτού λογισμικού, καθώς και ηγετών προγραμμάτων.

Νίκη Λαμπροπούλου

 
Φωτογραφία Νίκη Λαμπροπούλου
Απάντηση: Δοκιμή εργαλείων για το Μουντλ
από Νίκη Λαμπροπούλου - Κυριακή, 19 Μάρτιος 2006, 9:06 πμ
 

Πληροφορίες για Συμμετοχή σε Έρευνα για την Τηλεκπαίδευση

 

Bank με θέμα ?Εργαλεία και Μέθοδοι για Αξιολόγηση των Διαδικτυακών Εκπαιδευτικών Κοινοτήτων? του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Συγκεκριμένα, το θέμα της έρευνας είναι για την ανάπτυξη εργαλείων και τεχνικών αξιολόγησης για την Ανάλυση, το Σχεδιασμό, την Αξιολόγηση, τη Χρήση και την Υποστήριξη (andADEUS) περιβαλλόντων για διαδικτυκές εκπαιδευτικές κοινότητες. Τα εργαλεία και οι τεχνικές έγιναν για την υποστήριξη της Τηλεκπαίδευσης του ΠΣΔ υπό την επίβλεψη των καθηγητών Δρ. Faulkner, Πρύτανη Culwin και κ. Parker.

 

Σε προσκαλώ να συμμετάσχεις στην έρευνά μου λόγω του ειδικού ενδιαφέροντός σου στην Τηλεκπαίδευση. Οι ακόλουθες πληροφορίες έχουν σκοπό να σε βοηθήσουν να καταλάβεις τους στόχους της έρευνάς μου. Παρακαλώ να σιγουρευτείς ότι έχεις καταλάβει τους στόχους προτού να συμφωνήσεις να συμμετάσχεις οριστικά στην έρευνα. Μπορείς να μου υποβάλλεις οποιεσδήποτε ερωτήσεις έχεις. Θα κάνω ό,τι είναι δυνατό για να σου εξηγήσω και να παρέχω οποιεσδήποτε συμπληρωματικές πληροφορίες μου ζητήσεις.

 

Είναι η πρώτη φορά που εργαλεία και τεχνικές αξιολόγησης, με σκοπό τη συμμετοχή σε διαδικτυακές κοινότητες, εφαρμόζονται σε μεγάλη κλίμακα χρησιμοποιώντας Ελεύθερο και Ανοικτό Λογισμικό εκπαιδευτικού χαρακτήρα όπως το Μουντλ. Εάν η έρευνα είναι επιτυχής, τα εργαλεία και οι τεχνικές θα χρησιμοποποιηθούν στο Μουντλ, δεδομένου ότι το Μουντλ χρησιμοποιείται παγκοσμίως (9.358 περιβάλλοντα σε 148 χώρες). Τα εργαλεία στοχεύουν να αυξήσουν τη συμμετοχή στις διαδικτυακές μαθησιακές δραστηριότητες, με σκοπό τη συμμετοχή σε διαδικτυακές συζητήσεις για την επίλυση προβλημάτων. Αναπτύχθηκαν με βάση προτάσεις συμμετεχόντων σε 3 προηγούμενες έρευνες, όπου πήραν μέρος και Έλληνες εκπαιδευτικοί. Επίσης, βασίζονται στην κοινωνικοπολιτιστική μάθηση και τον κοινωνικο-τεχνικό σχεδιασμό, στην επιστήμη της Διάδρασης Ανθρώπου-Μηχανής στην Εκπαίδευση.

 

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου και οι συνεντεύξεις (μόνο αν χρειάζονται περαιτέρω διευκρινήσεις) καθώς και πληροφορίες από το διαδικτυακό περιβάλλον θα δώσουν τα δεδομένα. Το ερωτηματολόγιο αναζητά πληροφορίες για την οργάνωση και διαχείρηση των διαδικτυακών εκπαιδευτικών κοινοτήτων καθώς επίσης και για τις διαδικασίες συμμετοχής. Η συμβολή σου σε αυτήν την έρευνα είναι πολύτιμη. Τα αποτελέσματα θα είναι χρήσιμα για την κοινότητα των Ελλήνων εκπαιδευτικών και των υπεύθυνων για την ανάπτυξη τέτοιων συστημάτων μάθησης, όχι μόνο για την κοινότητα του Μουντλ. Τα οφέλη για σένα, αν συμφωνήσεις να συμμετάσχεις στην έρευνα, είναι:

 

·         Εμπειρία σε διεθνή συνεργασία, δικτύωση μέσω διαδικτυακού διαλόγου.

 

·         Εμπειρία στην κατασκευή ενός εικονικού επαγγελματικού προφίλ και συμμετοχή σε δραστηριότητες και επαγγελματικές σχέσεις.

·         Συμμετοχή σε Διαδικτυακή Κοινότητα Πράξης/Πρακτικής (Practice).

  • Ανάπτυξη διαδικτυακών δεξιοτήτων: Οι διαδικτυακές δεξιότητες είναι κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, μεταβιβάσιμες σε άλλα περιβάλλοντα. Οι δεξιότητες που χρησιμοποιούνται στην προηγμένη τεχνολογία στις διαδικτυακές κοινότητες είναι:

-          Γραπτές και επικοινωνιακές διαδικτυακές δεξιότητες.

-          Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας, δηλαδή χρήση τεχνολογικών εργαλείων για ανάκτηση και ανάλυση πληροφοριών, επικοινωνία και συνεργασία.

-          Δεξιότητες συνεργασίας στο διαδίκτυο.

-          Διαδραστικές δεξιότητες (π.χ. οργανωτικές δεξιότητες όπως η επίλυση προβλήματος, επικοινωνία, μετα-ικανότητες, μαθαίνοντας πώς να μαθαίνουμε, δραστηριοποίηση άλλων χρηστών, διαχείριση γνώσης κ.λπ...)

-          Δεξιότητες συλλογικής επίλυσης προβλημάτων (εύρεση ιδεών, προγραμματισμός και οργάνωση, εύρεση λύσεων σε προβλήματα)

·         Οι προτάσεις σου μπορούν να είναι η βάση για αλλαγές στο :

 

ADEUS. Εσύ προσωπικά ή ένας από τους συμμετέχοντες στην ομάδα θα πρέπει να προσθέσει τις λύσεις στο παρεχόμενο γλωσσάριο (Registration), παρακαλώ γράψε Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας στο απαιτούμενο κενό για τον οργανισμό (University για την περίοδο της έρευνας (μέχρι τις 07 Απριλίου 2006). Μπορείς να έχεις πρόσβαση οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια τηε έρευνας. Δεν είναι απαραίτητο να συμμετάσχεις σε αυτήν την μελέτη και μπορείς να αποσυρθείς οποιαδήποτε στιγμή χωρίς να δώσεις καμία εξήγηση. Για περισσότερες πληροφορίες, για να δώσεις τη συγκατάθεσή σου για την έρευνα και εγγραφή, μπορείς να επισκεφτείς το διαδικτυακό τόπο http.

 

, Λονδίνο, Μεγάλη Βρετανία

3 St Ronans Nether St, London U.K.

 

Tel: +44(0)2083718274   

Email: nikilambropoulos@gmail.com   *  niki@intelligenesis.homechoice.co.uk