Δοκιμαστικά φύλλα εργασίας Γλώσσας Α Γυμνασίου
ΚΣΕ Αγρινίου 2013-Ομάδα Εργασίας
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η τάξη χωρίζεται σε τρεις ομάδες με την καθεμιά να αποτελείται από τέσσερα μέλη και αναλαμβάνουν από κοινού τη δραστηριότητα: Περιγραφή του εξοχικού ή του χωριού τους.
Τα μέλη και των τριών ομάδων καλούνται να συλλέξουν υλικό με τη χρήση της Μηχανής Αναζήτησης google images ή google.earth ή τη ζωγραφική και στη συνέχεια να παράξουν πολυτροπικό κείμενο και να το δημοσιοποιήσουν σε μία ανάρτηση στο ιστολόγιο του σχολείου τους.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1
Διαθέτουμε 1 τάξη με 12 μέλη την οποία χωρίζουμε σε τρεις ομάδες των τεσσάρων μαθητών (A, B και Γ) και αναθέτουμε τις εξής κοινές δραστηριότητες στα μέλη και των τριών ομάδων:
α) Να συλλέξουν εικόνες και φωτογραφίες για το χωριό ή το εξοχικό τους χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης google.gr (images).
β) Να εντοπίσουν το χωριό ή το εξοχικό τους χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα earth.google.com
γ) Να ζωγραφίσουν το χωριό ή το εξοχικό τους χρησιμοποιώντας το βοήθημα της ζωγραφικής των Windows.
δ) Τα μέλη της κάθε ομάδας (Α, Β, Γ) να δημοσιεύσουν το υλικό τους σε μια κοινή ανάρτηση για κάθε ομάδα στο ιστολόγιο της τάξης.
Διαθέτουμε 1 τάξη με 12 μέλη την οποία χωρίζουμε σε τρεις ομάδες των τεσσάρων μαθητών (A, B και Γ) και αναθέτουμε τις εξής κοινές δραστηριότητες στα μέλη και των τριών ομάδων:
α) Να συλλέξουν εικόνες και φωτογραφίες για το χωριό ή το εξοχικό τους χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης google.gr (images).
β) Να εντοπίσουν το χωριό ή το εξοχικό τους χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα earth.google.com
γ) Να ζωγραφίσουν το χωριό ή το εξοχικό τους χρησιμοποιώντας το βοήθημα της ζωγραφικής των Windows.
δ) Τα μέλη της κάθε ομάδας (Α, Β, Γ) να δημοσιεύσουν το υλικό τους σε μια κοινή ανάρτηση για κάθε ομάδα στο ιστολόγιο της τάξης.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η τάξη χωρίζεται σε τρεις ομάδες των τεσσάρων ατόμων και τους ανατίθεται η εξής κοινή δραστηριότητα:
α) Κάθε μαθητής να περιγράψει το σπίτι του ή το χωριό του.
β) Κάθε μαθητής να αναζητήσει στο Διαδίκτυο εικόνες σχετικές με την περιγραφή του ( με χρήση του Google images.gr ή του Google Earth) ή να ζωγραφίσει ο ίδιος με τη Ζωγραφική των Windows σχετική εικόνα.
γ) Κάθε μαθητής να δημιουργήσει ένα πολυτροπικό κείμενο (κείμενο-εικόνα).
δ) Τα μέλη της κάθε ομάδας (Α-Β-Γ) να αναρτήσουν τα κείμενά τους σε κοινή ανάρτηση για κάθε ομάδα (με συνδιαχείριση) στο ιστολόγιο της τάξης
Η τάξη χωρίζεται σε τρεις ομάδες των τεσσάρων ατόμων και τους ανατίθεται η εξής κοινή δραστηριότητα:
α) Κάθε μαθητής να περιγράψει το σπίτι του ή το χωριό του.
β) Κάθε μαθητής να αναζητήσει στο Διαδίκτυο εικόνες σχετικές με την περιγραφή του ( με χρήση του Google images.gr ή του Google Earth) ή να ζωγραφίσει ο ίδιος με τη Ζωγραφική των Windows σχετική εικόνα.
γ) Κάθε μαθητής να δημιουργήσει ένα πολυτροπικό κείμενο (κείμενο-εικόνα).
δ) Τα μέλη της κάθε ομάδας (Α-Β-Γ) να αναρτήσουν τα κείμενά τους σε κοινή ανάρτηση για κάθε ομάδα (με συνδιαχείριση) στο ιστολόγιο της τάξης
Φύλλο Εργασίας 1
Η δωδεκαμελής ομάδα χωρίζεται σε 3 ομάδες των 4 ατόμων.Τα μέλη κάθε ομάδας καλούνται να κάνουν τις εξής κοινές δραστηριότητες:
1.Να περιγράψουν το χωριό ή το σπίτι τους.για τη συλλογή υλικού να
αναζητήσουν εικόνες από τo εργαλείο google images της google ή να
αναζητήσουν εικόνα από τη γεωγραφική θέση του σπιτιού τους από το εργαλείο google earth της google ή να
ζωγραφίσουν από το βοήθημα ζωγραφική των windows το σπίτι η το χωριό τους.
Tο παραγόμενο αποτέλεσμα να το αναρτήσουν σε κοινή ανάρτηση η κάθε ομάδα στο ιστολόγιο της τάξης,στο οποίο τελικά θα παραχθεί πολυτροπικό κείμενο.
Η δωδεκαμελής ομάδα χωρίζεται σε 3 ομάδες των 4 ατόμων.Τα μέλη κάθε ομάδας καλούνται να κάνουν τις εξής κοινές δραστηριότητες:
1.Να περιγράψουν το χωριό ή το σπίτι τους.για τη συλλογή υλικού να
αναζητήσουν εικόνες από τo εργαλείο google images της google ή να
αναζητήσουν εικόνα από τη γεωγραφική θέση του σπιτιού τους από το εργαλείο google earth της google ή να
ζωγραφίσουν από το βοήθημα ζωγραφική των windows το σπίτι η το χωριό τους.
Tο παραγόμενο αποτέλεσμα να το αναρτήσουν σε κοινή ανάρτηση η κάθε ομάδα στο ιστολόγιο της τάξης,στο οποίο τελικά θα παραχθεί πολυτροπικό κείμενο.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
- ορίζεται ως αφόρμηση το θέμα της περιγραφής του χωριού τους ή του εξοχικού τους σπιτιού.
- τους ανατίθεται ως κοινή δραστηριότητα η ακόλουθη:
- το μέλος κάθε ομάδας Α,Β και Γ θα πρέπει να επιλέξει να αναζητήσει εικόνες στη μηχανή αναζήτησης google.gr ή να αναζητήσει την κάτοψη του σπιτιού του στη googleearth.gr ή να εκφραστεί χρησιμοποιώντας τη ζωγραφική για να απεικονίσει το συγκεκριμένο σπίτι του.
- να δημοσιεύσουν τα ευρήματά τους στο ιστολόγιο της τάξης , κάθε ομάδα όμως να τα δημοσιεύσει στην κοινή της ανάρτηση.
- να συνθέσει ένα περιγραφικό κείμενο κάτω από τα προαναφερθέντα στην ανάρτησή του ο καθένας.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1
Χωρίζουμε την τάξη σε 3 ομάδες των 4 ατόμων.
ΘΕΜΑ: Να περιγράψετε το χωριό σας ή το εξοχικό σας (κοινό θέμα για όλα τα παιδιά) και να το δημοσιεύσετε στο ιστολόγιο της τάξης.
1. O κάθε μαθητής να αναζητήσει εικόνες του χωριού του χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης google.gr (images) ή google.earth και να αποθηκεύσει αυτές που του αρέσουν
2.Στη συνέχεια να περιγράψει το χωριό του ή το σπίτι του.
3.Να δημιουργήσετε ένα πολυτροπικό κείμενο με εικόνα και λόγο.
4.Η κάθε ομάδα να δημιουργήσει τη δική της ανάρτηση στο ιστολόγιο της τάξης.
Χωρίζουμε την τάξη σε 3 ομάδες των 4 ατόμων.
ΘΕΜΑ: Να περιγράψετε το χωριό σας ή το εξοχικό σας (κοινό θέμα για όλα τα παιδιά) και να το δημοσιεύσετε στο ιστολόγιο της τάξης.
1. O κάθε μαθητής να αναζητήσει εικόνες του χωριού του χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης google.gr (images) ή google.earth και να αποθηκεύσει αυτές που του αρέσουν
2.Στη συνέχεια να περιγράψει το χωριό του ή το σπίτι του.
3.Να δημιουργήσετε ένα πολυτροπικό κείμενο με εικόνα και λόγο.
4.Η κάθε ομάδα να δημιουργήσει τη δική της ανάρτηση στο ιστολόγιο της τάξης.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1
Αφού χωρίσουμε το δωδεκαμελές τμήμα σε ομάδες των τεσσάρων με θέμα την περιγραφή του χωριού ή του εξοχικού τους, ζητάμε από όλους τους μαθητές
α)Να αναζητήσουν εικόνες του χωριού ή του σπιτιού τους΄με τη βοήθεια
1.της google.images ή
2.της google.earth ή
3.τα εργαλεία της Ζωγραφικής
β)Να δημιουργήσουν ένα σχετικό περιγραφικό κείμενο
γ)Να αναρτήσουν τη δουλειά τους ανά ομάδα στο επιλεγμένο ιστολόγιο.
Αφού χωρίσουμε το δωδεκαμελές τμήμα σε ομάδες των τεσσάρων με θέμα την περιγραφή του χωριού ή του εξοχικού τους, ζητάμε από όλους τους μαθητές
α)Να αναζητήσουν εικόνες του χωριού ή του σπιτιού τους΄με τη βοήθεια
1.της google.images ή
2.της google.earth ή
3.τα εργαλεία της Ζωγραφικής
β)Να δημιουργήσουν ένα σχετικό περιγραφικό κείμενο
γ)Να αναρτήσουν τη δουλειά τους ανά ομάδα στο επιλεγμένο ιστολόγιο.
Φύλλο εργασίας
Αφού χωρίσουμε τη δωδεκαμελή τάξη σε ομάδες τριών ατόμων ( Ομάδες:Α,Β,Γ),το μέλος κάθε ομάδας καλείται να εκπονήσει την παρακάτω κοινή δραστηριότητα:
να περιγράψει το εξοχικό του σπίτι ή το χωριό του και να παρουσιάσει εικόνες χρησιμοποιώντας ως εργαλεία τη μηχανή αναζήτησης images. google.gr ή να κάνει χρήση της υπηρεσίας google.earth.gr ή το εργαλείο ζωγραφική από τα windows.
Στη συνέχεια ο συντονιστής κάθε ομάδας να κάνει ανάρτηση των εργασιών τηςομάδας του ( Ομάδα Α μία ανάρτηση, Ομάδα Β δεύτερη ανάρτηση, Ομάδα Γ τρίτη ανάρτηση) στο κοινό ιστολόγιο της τάξης.
Αφού χωρίσουμε τη δωδεκαμελή τάξη σε ομάδες τριών ατόμων ( Ομάδες:Α,Β,Γ),το μέλος κάθε ομάδας καλείται να εκπονήσει την παρακάτω κοινή δραστηριότητα:
να περιγράψει το εξοχικό του σπίτι ή το χωριό του και να παρουσιάσει εικόνες χρησιμοποιώντας ως εργαλεία τη μηχανή αναζήτησης images. google.gr ή να κάνει χρήση της υπηρεσίας google.earth.gr ή το εργαλείο ζωγραφική από τα windows.
Στη συνέχεια ο συντονιστής κάθε ομάδας να κάνει ανάρτηση των εργασιών τηςομάδας του ( Ομάδα Α μία ανάρτηση, Ομάδα Β δεύτερη ανάρτηση, Ομάδα Γ τρίτη ανάρτηση) στο κοινό ιστολόγιο της τάξης.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1
Η 12μελής τάξη χωρίζεται σε 3 ομάδες των 4 ατόμων.Ανατίθεται η εξής κοινή δραστηριότητα: να περιγράψετε το εξοχικό σας
σπίτι αναζητώντας εικόνες στη μηχανή αναζήτησης google images ή στο google earth για να εντοπίσετε τη γεωγραφική περιοχή του σπιτιού σας.
μπορείτε να ζωγραφίσετε ένα φανταστικό σπίτι,αν το επιθυμείτε χρησιμοποιώντας τη ζωγραφική.
Ο συντονιστής κάθε ομάδας να δημοσιεύσει τα αποτελέσματα στο κοινό ιστολόγιο της ταξης.
Η 12μελής τάξη χωρίζεται σε 3 ομάδες των 4 ατόμων.Ανατίθεται η εξής κοινή δραστηριότητα: να περιγράψετε το εξοχικό σας
σπίτι αναζητώντας εικόνες στη μηχανή αναζήτησης google images ή στο google earth για να εντοπίσετε τη γεωγραφική περιοχή του σπιτιού σας.
μπορείτε να ζωγραφίσετε ένα φανταστικό σπίτι,αν το επιθυμείτε χρησιμοποιώντας τη ζωγραφική.
Ο συντονιστής κάθε ομάδας να δημοσιεύσει τα αποτελέσματα στο κοινό ιστολόγιο της ταξης.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μία δωδεκαμελής τάξη χωρίζεται σε 3 ομάδες των 4 ατόμων, A ομάδα, Β ομάδα και Γ ομάδα και ανατίθεται σε όλες η εξής κοινή δραστηριότητα:
Να περιγράψουν το χωριό ή το σπίτι τους.
α) Να αναζητήσουν πληροφορίες με τη μηχανή αναζήτησης www.google.images, κάνοντας χρήση της υπηρεσίας google.earth ή χρησιμοποιώντας τη Ζωγραφική από τα Βοηθήματα των Windows.
β) Να γράψουν ένα κείμενο που θα συνοδεύει το παραπάνω υλικό.
γ) Να δημοσιεύσουν το αποτέλεσμα στο κοινό ιστολόγιο της τάξης, σε ξεχωριστή ανάρτηση για κάθε ομάδα.
www.google.images: Είναι google images.
Αφού ανέβει στην ανάρτηση της ομάδας η εικόνα να γραφτεί το κείμενο
Αφού ανέβει στην ανάρτηση της ομάδας η εικόνα να γραφτεί το κείμενο
Χωρίζουμε το προσωπικό της τάξης σε τρείς ομάδες.
Ολες οι ομάδες θα κάνουν τις ίδιες δραστηριότητες και στο τέλος θα παρουσιάσουν το τελικό αποτέλεσμα στο ιστολόγιο του σχολείου τους.
Α.Ο μαθητής κάθε ομάδας να περιγράψει το εξοχικό του ή το χωριό του και να το παρουσιάσει στην ομάδα του.
Β.Ο μαθητής κάθε ομάδας να κάνει χρήση Google-earth,Google-images ή της ζωγραφικής παρουσιάζοντας το χώρο που έχει περιγράψει.
Γ.Ο μαθητής κάθε ομάδας να συντάξει ένα κείμενο που να περιλαμβάνει εικόνα (πολυτροπικό κείμενο)και να ανταποκρίνετε στα βιώματά του.
Δ.Οι μαθητές της ομάδας να συνεργαστούν και να δημοσιεύσουν το υλικό που έχουν δημιουργήσει στο ιστολόγιο του σχολείου τους.
Ολες οι ομάδες θα κάνουν τις ίδιες δραστηριότητες και στο τέλος θα παρουσιάσουν το τελικό αποτέλεσμα στο ιστολόγιο του σχολείου τους.
Α.Ο μαθητής κάθε ομάδας να περιγράψει το εξοχικό του ή το χωριό του και να το παρουσιάσει στην ομάδα του.
Β.Ο μαθητής κάθε ομάδας να κάνει χρήση Google-earth,Google-images ή της ζωγραφικής παρουσιάζοντας το χώρο που έχει περιγράψει.
Γ.Ο μαθητής κάθε ομάδας να συντάξει ένα κείμενο που να περιλαμβάνει εικόνα (πολυτροπικό κείμενο)και να ανταποκρίνετε στα βιώματά του.
Δ.Οι μαθητές της ομάδας να συνεργαστούν και να δημοσιεύσουν το υλικό που έχουν δημιουργήσει στο ιστολόγιο του σχολείου τους.