ΚΣΕ Αγρινίου 2013-Ομάδα Εργασίας

 
 
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: Προσχέδια Σεναρίων
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Τρίτη, 1 Οκτώβριος 2013, 3:11 μμ
 
Νεοελληνική λογοτεχνία Α' Γυμνασίου
Γιάννης Ρίτσος, Τα τζιτζίκια
Οδυσσέας Ελύτης, Στης μαργαρίτας το αλωνάκι

Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: Προσχέδια Σεναρίων
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Τρίτη, 1 Οκτώβριος 2013, 3:25 μμ
 
Τροποποίηση 2
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: Προσχέδια Σεναρίων
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Τρίτη, 1 Οκτώβριος 2013, 4:07 μμ
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: Προσχέδια Σεναρίων
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Τρίτη, 1 Οκτώβριος 2013, 4:18 μμ
 
Σενάριο σπιτιού

Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Πέμπτη, 3 Οκτώβριος 2013, 3:36 μμ
 
ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Τρίτη, 8 Οκτώβριος 2013, 12:25 μμ
 
ΣΕΝΑΡΙΟ
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Τρίτη, 8 Οκτώβριος 2013, 4:44 μμ
 
ΣΤΟΧΟΙ

Ως προς το γνωστικό αντικείμενο


Επιδιώκεται οι μαθητές:

  • να απολαύσουν τα ποιήματα
  • να μάθουν να εντοπίζουν τα εκφραστικά μέσα
  • να αποκτήσουν πληροφορίες για τη βιογραφία και την εργογραφία των ποιητών
  • να επισημάνουν τον ηλιοκεντρισμό του Ελύτη
  • να αναλάβουν ενεργητικό ρόλο ως νοηματοδότες της ποίησης
  • να αντιληφθούν την ερμηνευτική πολλαπλότητα στην ποίηση
  • να παράγουν προσωπικό λόγο
  • να αντιληφθούν τη συνομιλία των τεχνών μέσα από τη λογοτεχνία
  • να βιώσουν την πολυστρωματική πρόσληψη και τον παιγνιώδη χαρακτήρα της έντυπης λογοτεχνίας
  • να συλλάβουν τη συνεργασία των αισθήσεων για την πρόσληψη του λογοτεχνικού κειμένου
  • να καταλάβουν τις τεχνικές κατασκευής του ποιητικού νοήματος και τη δραστικότητα της ποιητικής γλώσσας,τις πολλαπλές εκδοχές της με κύριο μέσο οικεία υλικά: τις λέξεις
  • να αλλάξουν τις στάσεις τους απέναντι στη μελέτη λογοτεχνικού κειμένου
  • να αποκτήσουν κριτικό γραμματισμό

Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία

Αναμένεται οι μαθητές:

  • να αναζητήσουν και να ανακαλύψουν τη γνώση
  • να αποκτήσουν βιωματική μάθηση
  • να αναπτύξουν δημιουργικότητα, πρωτοβουλία και ενσυναισθητική φαντασία
  • να καλλιεργήσουν την ομαδοσυνεργατικότητα και να αναπτύξουν δεσμούς μεταξύ τους
  • να αναπτύξουν κριτική σκέψη
  • να αποκτήσουν πολιτιστικό γραμματισμό
  • να αναστοχαστούν πάνω στις αξίες της ζωής, της φύσης



Φωτογραφία ΗΛΙΑΣ ΥΦΑΝΤΗΣ
Απάντηση: ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΗΛΙΑΣ ΥΦΑΝΤΗΣ - Πέμπτη, 10 Οκτώβριος 2013, 2:45 μμ
 
10/10 φύλλα εργασίας 3/4
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Πέμπτη, 10 Οκτώβριος 2013, 3:51 μμ
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Τρίτη, 15 Οκτώβριος 2013, 1:43 μμ
 
15/10
Φωτογραφία ΗΛΙΑΣ ΥΦΑΝΤΗΣ
Απάντηση: ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΗΛΙΑΣ ΥΦΑΝΤΗΣ - Πέμπτη, 17 Οκτώβριος 2013, 11:28 πμ
 
..Τέλος, να σχολιάσετε την εμπειρία σας, δικαιολογώντας την επιλογή σας στην ίδια ανάρτηση..
Στους στόχους απέφυγε την επανάληψη των ρημάτων αναπτύξουν και ασκηθούν

Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Τρίτη, 22 Οκτώβριος 2013, 12:39 μμ
 
ΣΚΕΠΤΙΚΟ
Φωτογραφία ΗΛΙΑΣ ΥΦΑΝΤΗΣ
Απάντηση: ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΗΛΙΑΣ ΥΦΑΝΤΗΣ - Τρίτη, 22 Οκτώβριος 2013, 1:03 μμ
 
Στο σκεπτικό ενέπλεξε τους όρους ομαδοσυνεργατική μάθηση και νέους γραμματισμούς.
Προχώρα στις φάσεις που επείγουν για να στείλουμε στις φόρμες.
Καλή δουλειά
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
olotosenario
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Σάββατο, 2 Νοέμβριος 2013, 1:16 μμ
 
Θέλω τις διορθώσεις σου
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: olotosenario
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Πέμπτη, 7 Νοέμβριος 2013, 11:53 πμ
 
ΕΚΑΝΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Πέμπτη, 14 Νοέμβριος 2013, 11:58 πμ
 
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΕ zip
Φωτογραφία ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Απάντηση: ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
από ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ - Πέμπτη, 14 Νοέμβριος 2013, 11:59 πμ
 
KAI KANONIKO