Μέρος Β: Β2: Σχεδιασμός μαθήματος

Σχεδιασμός μαθήματος της Γεωμετρίας με την χρήση διδακτικών τεχνικών και μαθηματικού λογισμικού Geogebra: Στόχοι,ανάπτυξη μαθήματος, πορεία διδασκαλίας, αξιολόγηση, συμπεράσματα, ανατροφοδότηση.

Δίνεται ιδιαίτερο βάρος στον τρόπο σχεδιασμού μαθήματος στη διδασκαλία της Γεωμετρίας τόσο με βάση διάφορες διδακτικές τεχνικές όσο και με τη χρήση μαθηματικού λογισμικού. Αναπτύσσονται τα βασικά στάδια του σχεδιασμού μαθήματος και γίνονται ειδικότερες αναφορές στην αξιολόγηση του σχεδίου μαθήματος, ώστε να υπάρξει βελτίωση του ανατροφοδότηση της διδακτικής πράξης.

Προσπαθήστε να οργανώσετε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της διδασκαλίας σας. Απαντήστε στα ερωτήματα: Πότε σκοπεύετε να υλοποιήσετε τη διδασκαλία; Σε ποια τάξη; Σε πόσους μαθητές; Πόσες ώρες; Συνεχόμενες ή όχι; Σε ποια θεματική ενότητα; Αυτά είναι μερικά δεδομένα που θα απαιτηθούν ώστε να σχεδιάσετε ένα λειτουργικό και ρεαλιστικό μάθημα.

Όταν θα απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα θα έχετε τα δεδομένα ώστε να σχεδιάσετε τη διδασκαλία. Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα αναρτηθεί ενδεικτικό σχέδιο μαθήματος με τα στοιχεία που απαιτούνται για έναν αποτελεσματικό και λειτουργικό σχεδιασμό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και δικό σας σχέδιο αρκεί να περιέχει τα στοιχεία που απαιτούνται.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ-ΧΡΗΣΗ GEOGEBRA (ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ AISOPOS-Ι.Ε.Π)

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΨΗΦΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ-ΧΡΗΣΗ GEOGEBRA-ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΓΡΑΜΜΑ-ΧΡΗΣΗ GEOGEBRA (PLATFORMA AISOPOS΅Ι.Ε.Π.)

Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 16 Μάρτιος 2017, 10:57 πμ