Σκοπός του προγράμματος είναι να γίνει προσέγγιση του πεδίου της Βιωματικής Διδασκαλίας και κάποιων πρόσφορων τεχνικών Διδασκαλίας που εντάσσονται στη Βιωματική Μάθηση. Οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να σχεδιάζουν το μάθημα βιωματικά αξιοποιώντας τεχνικές που «ζωντανεύουν» το μάθημα, το κάνουν ελκυστικό, επίκαιρο και διευκολύνουν τους μαθητές στη δημιουργικότητά τους.
Εβδομάδα 1η: Η Βιωματική Μάθηση(θεωρητικό πλαίσιο)
- Γιατί να διδάξω Βιωματικά
- Καταιγισμός ιδεών σε σχήμα και με το ελληνικό (ή άλλο) αλφάβητο
- Παιχνίδι ρόλων
- Μελέτη περίπτωσης
- Διδακτική αξιοποίηση βίντεο
- Τα στάδια της Βιωματικής μεθόδου:
1ο στάδιο «Βιώνοντας».
Εβδομάδα 2η:
2ο στάδιο: «Νοηματοδοτώντας»
3ο στάδιο: «Αναλύοντας»
4ο στάδιο: «Εφαρμόζοντας», Διδακτική αξιοποίηση.
- Teacher: ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΚΚΑΣ
Η επικοινωνία και οι δεξιότητες για σωστή επικοινωνία είναι απαραίτητες για μία σωστή και αποτελεσματική παιδαγωγική σχέση μεταξύ του δασκάλου και του μαθητή αλλά και όλης της ομάδα των μαθητών. Η σωστή επικοινωνία συντελεί στη δημιουργία υγιών σχέσεων μεταξύ μαθητών και καθηγητών, μεταξύ καθηγητών και γονέων αλλά και των καθηγητών μεταξύ τους (Κουμαρόπουλος, 2005).
- Teacher: ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΚΚΑΣ
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο: " Διδακτικές Προσεγγίσεις στα Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Μαθηματικά του Γε.Λ." . είναι διάρκειας 25 ωρών από τις οποίες οι 20 ώρες είναι ασύγχρονης εξ αποστάσεως και οι 5 σύγχρονης εξ αποστάσεως (Webex).
Διαρθρώνεται σε 4 ενότητες με σχετική θεματολογία και η κάθε ενότητα διαρκεί μία(1) εβδομάδα. Κάθε εβδομάδα θα πρέπει να απαντήσετε στο κουίζ (Εργασία) της εβδομάδας που αντιστοιχεί αφού μελετήσετε το περιεχόμενο των αναρτημένων αρχείων και περιηγηθείτε στους προτεινόμενους συνδέσμους προκειμένου να διερευνήσετε περισσότερο το θέμα της εβδομάδας.
Στο τέλος των 4 εβδομάδων καλείστε να εκπονήσετε μια μικρής έκτασης εργασίας 800-1200 λέξεων
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Διδάσκοντας αγγλικά με το μοντέλο TPACK στην Τρίτη Δημοτικού (πρώιμη ηλικία) συνδυάζοντας τη σύγχρονη με την ασύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία: το περιεχόμενο (C) με τον κατάλληλο τρόπο (P) και τα κατάλληλα εργαλεία (T)!
Reproduced by permission of the publisher, © 2012 by tpack.org
- Teacher: ΘΩΜΑΣ ΜΠΟΥΛΙΕΡΗΣ
Περιεχόμενο του μαθήματος :
έννοια και περιεχόμενο της κοινωνικοποίησης
► φορείς κοινωνικοποίησης
► τρόποι κοινωνικοποίησης
► κοινωνικός έλεγχος
Μελέτη :
- στις έννοιες της κοινωνίας και του κοινωνικού θεσμού,
- στην ομάδα,
- στην κοινωνική οργάνωση και μεταβολή.
- Κριτική τοποθέτηση σύμφωνα με το μοντέλο του ρόμβου : Οι διαφορετικές κοινωνίες και εποχές, οι διαφορετικοί κανόνες και αξίες, συνεπάγονται διαφορετικούς τρόπους διαπαιδαγώγησης της νέας γενιάς και άλλους τρόπους κοινωνικού ελέγχου.
Μελέτη - Υλικό :
Α. Βιβλιοπαρουσίαση :
- «Το μόνον της ζωής του ταξείδιον» του Γ. Βιζυηνού
- «Το παλιό σχολείο» Γ. Ιωάννου
- «Ρωμαίος και Ιουλιέττα» του Ου. Σαίξπηρ (που έγινε ταινία από τον Φ. Τζεφιρέλλι)
- «Η Παναγία των Παρισίων» του Β. Ουγκώ
Βιντεοπαρουσίαση :
- Μελέτη της επιρροής των κοινωνικών κανόνων και αξιών στη ζωή νέων της ηλικίας σου σε παλαιότερες μορφές κοινωνικής οργάνωσης :
- «Ο κύκλος των χαμένων ποιητών» του Π. Γουέηρ
- «Ο τελευταίος των Μοϊκανών» του Μ.Μαν
- “West Side story” του Τζ. Ρόμπινς
2. Προβληματισμός σχετικά με τη σκληρότητα της θανατικής ποινής :
- «Η ζωή» του Ντέιβιντ Γκέιλ
3. Κατανόηση των κινδύνων της εικονικής πραγματικότητας που κατασκευάζει η τηλεοπτική εικόνα :
- «Truman show» του Π. Γουέηρ
Β. Υπερσύνδεσμοι :
- www.neagenia.gr : Ιστοσελίδα Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς. Εδώ θα βρείτε τη σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού και θα διαπιστώσετε πόσα δικαιώματα κατοχύρωσε η Διεθνής Κοινότητα για τη σωστή ανάπτυξη του Παιδιού.
- www.synigoros.gr. Εδώ μπορούμε να γνωρίσουμε τον τρόπο που επιβλέπει την τήρησή των δικαιωμάτων του παιδιού ο Συνήγορος του παιδιού.
- www.amnesty.gr : Η Διεθνής Αμνηστία καλεί σε διαμαρτυρία ενάντια στην καταπάτηση των δικαιωμάτων των παιδιών και των νέων της ηλικίας σου σε πολλές κοινωνίες του πλανήτη.
- Teacher: ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΟΥ
Σύνδεσμος του Ευρωπαϊκού Σχολικού Ραδιοφώνου
http://europeanschoolradio.eu/el
Μπείτε στο σύνδεσμο που σας δίνεται και διαλέξτε στη θέση Κοινότητα/ Εκπομπές/ Αρχείο Εκπομπώς μία εκπομπή που σας αρέσει και αφού διαβάσετε το παρακάτω κείμενο/αρχείο, γράψτε σε μία σελίδα απαντώντας στα ερωτήματα :
α. Είναι "καλή" / "ποιοτική" εκπομπή;
β. Ποια χαρακτηριστικά ποιοτικής εκπομπής βλέπετε στην εκπομπή που διαλέξατε; δικαιολογήστε τη γνώμη σας.
γ. Ποιες προτάσεις έχετε να υποδείξετε για να γίνει η συγκεκριμένη εκπομπή που διαλέξατε ποιοτική;
- Teacher: ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΟΥ
Σας καλωσορίζουμε στην τάξη μας!
Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε μαζί μας το νέο μάθημα που δημιουργήσαμε στο moodle, μια πολύ ενδιαφέρουσα και θετικά προκλητική ενασχόληση με νέες τεχνολογίες, διαδικτυακά ψηφιακά εργαλεία και νέα παιδαγωγική μέθοδο, σύγχρονη και πλέον κατάλληλη να εφαρμόζεται στο νέο μας σχολείο, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Κοπιάστε, διαβάστε, παίξετε, συζητήστε, διαφωνήστε, ζωγραφίστε, ψυχαγωγηθείτε εν Χριστώ Ιησού με υλικό που δημιουργήθηκε από τους μαθητές μας!
- Teacher: ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΟΥ
Καλώς να ορίσετε στην τάξη μας!
Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε μαζί μας το νέο μάθημα που δημιουργήσαμε στο moodle, μια πολύ ενδιαφέρουσα και θετικά προκλητική ενασχόληση με νέες τεχνολογίες, διαδικτυακά ψηφιακά εργαλεία και νέα παιδαγωγική μέθοδο, σύγχρονη και πλέον κατάλληλη να εφαρμόζεται στο νέο μας σχολείο, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Κοπιάστε, διαβάστε, παίξετε, συζητήστε, διαφωνήστε, ζωγραφίστε, ψυχαγωγηθείτε εν Χριστώ Ιησού με υλικό που δημιουργήθηκε από τους μαθητές μας!
Καλώς ορίσατε στην τάξη μας!
Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε μαζί μας το νέο μάθημα που δημιουργήσαμε στο moodle, μια πολύ ενδιαφέρουσα και θετικά προκλητική ενασχόληση με νέες τεχνολογίες, διαδικτυακά ψηφιακά εργαλεία και νέα παιδαγωγική μέθοδο, σύγχρονη και πλέον κατάλληλη να εφαρμόζεται στο νέο μας σχολείο, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Κοπιάστε, διαβάστε, παίξετε, συζητήστε, διαφωνήστε, ζωγραφίστε, ψυχαγωγηθείτε εν Χριστώ Ιησού με υλικό που δημιουργήθηκε από τους μαθητές μας!
- Teacher: ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΟΥ
Σύγχρονη και Ασύγχρονη εκπαίδευση στο μάθημα της μουσικής στα Δημοτικά Σχολεία, τα Γενικά Γυμνάσια και Λύκεια και τα Μουσικά Σχολεία.
Δημιουργός: Δρ. Κυριακή Ζαχαροπούλου, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ79, ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου.
- Teacher: ΚΥΡΙΑΚΗ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
Προσπάθεια οργάνωσης της ύλης του Φακέλου των Θρησκευτικών της Γ' Γυμνασίου - 2019
- Teacher: ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΟΥ
Προσπάθεια οργάνωσης του υλικού του Φακέλου του μαθήματος των Θρησκευτικών β' Γυμνασίου, 2018-2019
- Teacher: ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΟΥ
Προσπάθεια αξιοποίησης του υλικού του φακέλλου Θρησκευτικών της Α' Λυκείου - 2018-2019
- Teacher: ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΟΥ