Page:  1  2  3  4  5  6  7  8  ()

Διατηρήστε την πειθαρχία και βελτιώστε το μαθησιακό περιβάλλον στην τάξη, για να μεταμορφώσετε τη συμπεριφορά των μαθητών σας και να στηρίξετε τη μάθηση.

Προσπάθεια οργάνωσης της ύλης του Φακέλου των Θρησκευτικών της Γ'  Γυμνασίου - 2019

Προσπάθεια οργάνωσης του υλικού του Φακέλου του μαθήματος των Θρησκευτικών β' Γυμνασίου, 2018-2019

Προσπάθεια αξιοποίησης του υλικού του φακέλλου Θρησκευτικών της Α' Λυκείου - 2018-2019

Εδώ μπορείτε να βρείτε υλικό για την Ειδική Αγωγή και την Ενταξιακή Εκπαίδευση

Οργάνωση  Ύλης Θρησκευτικών Α’  Γυμνασίου 2018 - 2019

Α’ Παλαιά Διαθήκη - Συνάντηση με τον προσωπικό Θεό της Βίβλου.

 

Γενικός σκοπός της διδασκαλίας της Ιστορίας είναι η ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης και της ιστορικής συνείδησης.

Δημιουργία μαθήματος για wiki στην υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης στα πλαίσια της επιμόρφωση Β1

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα είναι πιλοτικής μορφής, με μικρή διάρκεια τεσσάρων διδακτικών εβδομάδων. Σχεδιάστηκε ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, που υπηρετούν στο πολυνησιακό συγκρότημα της Δωδεκανήσου, αξιοποιεί το θεωρητικό πλαίσιο της επιμόρφωσης του Β' Επιπέδου. 

Ανάμεσα στους στόχους του προγράμματος είναι: Η εξοικείωση και η εξάσκηση των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04 στις σύγχρονες διδακτικές μεθόδους, με έμφαση στη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη καθώς και τη σύνδεση των μαθημάτων των Φυσικών Επιστημών με την καθημερινή ζωή και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.

Οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί θα έχουν στη διάθεση τους εκτεταμένη βιβλιογραφία με στόχο την αξιοποίηση του βασικού πυρήνα της κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Το πρόγραμμα στηρίζεται από σώμα επιμορφωτών, συντακτών σεναρίων απ' όλο το φάσμα των κλάδων της ειδικότητας των Φυσικών Επιστημών, που υπηρετούν στο νησί της Ρόδου.

Βασικό εκπαιδευτικό υλικό του σεμιναρίου είναι και επιλεγμένα σενάρια. Αρκετά από αυτά έχουν αξιολογηθεί με υψηλές βαθμολογίες και είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα «ΑΙΣΩΠΟΣ».

Οι επιμορφούμενοι θα εξοικειωθούν με τους τρόπους ένταξης πολυμεσικού υλικού στη διδακτική πράξη και τα εικονικά εργαστήρια του Phet Colorado. Παράλληλα δίνεται έμφαση στην ένταξη των πειραμάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Τελικός στόχος είναι ο σχεδιασμός μαθήματος-σεναρίου διδασκαλίας, η υλοποίηση του στην τάξη και η καταγραφή των συμπερασμάτων.

Το επιμορφωτικό σεμινάριο, διάρκειας τεσσάρων διδακτικών εβδομάδων, επικεντρώνεται σε τεχνικές διδασκαλίας και σε διδακτικές προσεγγίσεις σε ό,τι αφορά στη διδασκαλία του μαθήματος της Γεωμετρίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Γίνεται εκτεταμένα, αλλά όχι αποκλειστικά, χρήση μαθηματικού λογισμικού και Ν.Τ. στην εκπαίδευση, με στόχο τον σχεδιασμό μαθήματος-σεναρίου διδασκαλίας και την εφαρμογή και υλοποίησή του στην τάξη στο πλαίσιο δειγματικών διδασκαλιών.

Το επιμορφωτικό σεμινάριο διαρθρώνεται σε δύο μέρη:

Α΄Μέρος: Παρουσίαση θεωρητικού μέρους-αναζήτηση βιβλιογραφίας και σχολιασμός ερευνητικών συμπερασμάτων.

Β΄Μέρος: Σχεδιασμός, εφαρμογή και υλοποίηση του σχεδίου μαθήματος στην τάξη. Καταγραφή, παρουσίαση και σχολιασμός συμπερασμάτων.

Ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα του 2ου Γυμνασίου Σαλαμίνας για το μάθημα της Πληροφορικής Γ΄ τάξης

Page:  1  2  3  4  5  6  7  8  ()