Αναγνώριση προτύπων από υπολογιστικές μηχανές

Όπως ο άνθρρωπος. έτσι και οι υπολογιστικές μηχανές διαθέτουν αισθητήρια με τα οποία συλλέγουν δεδομένα, καθώς και έναν εγκέφαλο (επεξεργαστής) όπου τα δεδομένα αυτά στέλνονται για επεξεργασία.

Ο επεξεργαστής μπορεί και αναγνωρίζει πρότυπα από τα ερεθίσματα των αισθητηρίων του, ανάλογα με την προηγούμενη γνώση του, η οποία είναι κυρίως αποτέλεσμα του προγραμματισμού του από τους ανθρώπους.

Παρακάτω βλέπετε το σύστημα NXT της Lego. Στο "τούβλο" του συστήματος βρίσκεται ο επεξεργαστής. Εκεί συνδέονται και τα διάφορα αισθητήρια τα οποία συλλέγουν πληροφορίες και τις στέλνουν στον εγκέφαλο.
lego nxt
Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 27 Ιούνιος 2014, 5:04 μμ