Προβλήματα περιβάλλοντος

Η δίχρονη μελέτη που έγινε για τους νέους εκπαιδευτικούς στη Μ. Βρετανία, έδειξε τα εξής αποτελέσματα:
? Αδυναμία των εκπαιδευτικών να διδάξουν άμεσα την ελληνική γλώσσα και προβλήματα κατά την εκπαιδευτκή πράξη που οφείλονται στην αδυναμία προσαρμογής της ελληνικής εκπαιδευτικής μεθοδολογίας. Τα προβλήματα αυτά μπορούν να συνοψισθούν στα εξής:
o Διαφορετικά επίπεδα (περισσότερα από δυο) μαθητριών/τών στο ίδιο εκπαιδευτικό περιβάλλον.
o Προβλήματα πειθαρχίας που μπορεί να οφείλονται στη διαφορά των εκπαιδευτικών συστημάτων, ανία, τον εξαναγκασμό των παιδιών να παρακολουθήσουν το ελληνικό σχολείο από τους γονείς, την αδυναμία να μιλήσουν ελληνικά κλπ. Για παράδειγμα, οι μαθήτριες/τές έχουν συνηθίσει να κατασκευάζουν διαθεματικά σχέδια (projects) χρησιμοποιώντας διάφορα εποπτικά μέσα. Έτσι βρίσκουν την απλή διδασκαλία χωρίς ενδιαφέρον και πρόσκληση.
o Μη δυνατότητα προσαρμογής των κατάλληλων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων εξαιτίας της μη ενημέρωσης των συγκεκριμένων προβλημάτων καθώς και την ανυπαρξία επίσημου αναλυτικού προγράμματος και καταλόγου βιβλίων εξειδικευμένων σε κάθε περίπτωση.
o Ανυπαρξία επίσημης ενημέρωσης των εκπαιδευτικών για το αγγλικό εκπαιδευτικό σύστημα κυρίως στις μεγαλύτερες τάξεις όπου καλούνται να διδάξουν επίπεδα A Level & G.C.S.E. χωρίς να γνωρίζουν τη διαβάθμιση του αγγλικού εκπαιδευτικού συστήματος.
? Προβλήματα προσαρμογής στο ευρύτερο σχολικό περιβάλλον (τρόπος λειτουργίας σχολείων, οργανισμοί γονέων, σχολικές επιτροπές, καθήκοντα και αρμοδιότητές τους).
? Προβλήματα σχετικά με τον ταυτόχρονο εγκλιματισμό τους στον αγγλικό τρόπο ζωής, τον πολιτισμό, τη διακίνησή τους, την εύρεση κατοικίας κλπ.
Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 27 Ιούνιος 2014, 5:07 μμ