Current course
Συμμετέχοντες
Γενικά
16 Μάρτιος - 22 Μάρτιος
23 Μάρτιος - 29 Μάρτιος
30 Μάρτιος - 5 Απρίλιος
13 Απρίλιος - 19 Απρίλιος
20 Απρίλιος - 26 Απρίλιος
27 Απρίλιος - 3 Μάιος
4 Μάιος - 10 Μάιος
11 Μάιος - 17 Μάιος
18 Μάιος - 24 Μάιος
25 Μάιος - 31 Μάιος
1 Ιούνιος - 7 Ιούνιος
Τα βήματα μας
Οι διαδρομές του μικρού πρίγκιπα θα μας συντροφεύσουν τις επόμενες εβδομάδες γι΄αυτό ας προσπαθήσουμε να απολαύσουμε αυτό το ταξίδι που θα κάνουμε μαζί του!
Πρώτο βήμα
Διαβάζουμε σιγά-σιγά τα αποσπάσματα από το βιβλίο(τους αστεροειδείς) ή ακόμα καλύτερα ολόκληρο το βιβλίο. Μπορείτε να παρακολουθήσετε και τη σειρά κινουμένων σχεδίων που σας προτείνω.
Πριν προχωρήσετε μπορείτε να λύσετε το παρακάτω σταυρόλεξο για τον μικρό πρίγκιπα!!
Δεύτερο βήμα
Ο μικρός πρίγκιπας επισκέπτεται τους αστεροειδείς 325,326,237,328,329,330 και τη Γη. Καθένας από εσάς θα ασχοληθεί περισσότερο με έναν αστεροειδή. Δείτε λοιπόν με ποιον αστεροειδή θα ασχοληθείτε:
Αστεροειδής 325: Απόστολος, Νίκος Β., Άγγελος Αν, Κωνσταντίνος Καζ, Θωμάς Κ.
Αστεροειδής 326: Αναστάσης, Στρατούλα, Άρης, Άγγελος Κ., Μαρίνα, Χρύσα Κ.
Αστεροειδής 327: Κατερίνα, Σοφία Β., Ελισάβετ, Κωνσταντίνος Κ., Βαγγέλης
Αστεροειδής 328: Γιάννης Β., Άγγελος Β., Ιάσων, Αναστασία Μ, Χρύσα Μ., Ξένια Κ.
Αστεροειδής 329: Δήμητρα, Έλενα, Αντώνης, Μερόπη, Πασχαλίτσα
Αστεροειδής 330: Σπύρος, Ελεάννα, Σοφία Θ., Θωμάς Μ., Ηλίας, Δημήτρης Μ.
Γη: Μανόλης, Δανιήλ, Σάββας, Χάρης, Βασιλική, Γιώργος
Ελπίζω να μη ξέχασα κάποιον!
Εργασία πρώτη: Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κάθε τύπου ανθρώπου(βασιλιάς, ματαιόδοξος, μεθύστακας, επιχειρηματίας, φανανάφτης, εξερευνητής) που συναντά στους πλανήτες που επισκέπτεται ο μικρός πρίγκιπας και πώς είναι ο πλανήτης Γη; Αφήστε το σχόλιο σας στο wiki του πλανήτη σας ή στείλτε την απάντηση σας ως εργασία(στο εικονίδιο με το χεράκι) Προσοχή: Ο καθένας από εσάς θα απαντήσει μόνο για τον πλανήτη με τον οποίο ασχολείται.
Τρίτο Βήμα
Υποθέστε ότι ο μικρός πρίγκιπας, αφού ολοκληρώσει την επίσκεψη του στον πλανήτη Γη, θέλει να συνεχίσει το ταξίδι του και να επισκεφτεί και άλλους πλανήτες. Όμως, πριν φύγει, ένας επικίνδυνος ιός απειλεί τη Γη και έτσι ο μικρός πρίγκιπας δε μπορεί να ταξιδέψει. Αναγκάζεται να μείνει κλεισμένος σε ένα σπίτι , όπως και οι άλλοι άνθρωποι, μέχρι οι κάτοικοι της Γης να αντιμετωπίσουν την απειλή αυτή. Αλήθεια, ποιες απειλές αντιμετωπίζει ο πλανήτης Γη; Γράψτε λέξεις και φράσεις εδώ και πατήστε submit:
Στο διάστημα αυτό του εγκλεισμού, έχει τον χρόνο να σκεφτεί , να προβληματιστεί και να καταλάβει πόσο σημαντικά είναι κάποια πράγματα στη ζωή μας. Αποφασίζει λοιπόν να στείλει μία επιστολή στους ανθρώπους που συνάντησε στους άλλους πλανήτες για να τους εκφράσει τους προβληματισμούς του και τις σκέψεις του και-γιατί όχι- να τους συμβουλεύσει.
Εργασία δεύτερη: Γράψτε μία επιστολή στους ανθρώπους που συναντήσατε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας(βασιλιάς, ματαιόδοξος, μεθύστακας, επιχειρηματίας, φανανάφτης, εξερευνητής, κάτοικοι γης). Προσοχή! Ο καθένας θα στείλει μόνο μία επιστολή: στον άνθρωπο του πλανήτη με τον οποίο ασχολήθηκε. Για την επιστολή δείτε εδώ: http://alexgger.blogspot.com/2013/06/blog-post_4.html
Τέταρτο βήμα
Ο μικρός πρίγκιπας, περιορισμένος στο σπίτι, αποφασίζει να καταγράψει στο ημερολόγιο του πώς περνάει τη μέρα του και πώς αξιοποιεί τον χρόνο του. Αυτό τον βοηθάει να τακτοποιήσει τις σκέψεις του και να οργανωθεί καλύτερα. Άλλωστε θέλει να έχει ένα ενθύμιο από την παράξενη αυτή περίοδο! Φέρνει στο μυαλό του και το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ που είχε διαβάσει. Του είχε αρέσει πολύ!
Εργασία τρίτη: Γράψτε σε μία ημερολογιακή σελίδα το καθημερινό πρόγραμμα του μικρού πρίγκιπα(σε α΄πρόσωπο). Μη ξεχάσετε να συμπεριλάβετε σκέψεις, σχόλια, συναισθήματα και προβληματισμούς. Για το ημερολόγιο δείτε εδώ: http://alexgger.blogspot.com/2013/06/blog-post_7.html
Πέμπτο βήμα
Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στον πλανήτη Γη, ο μικρός πρίγκιπας παρατηρεί ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές συσκευές για να γράψουν αυτά που σκέφτονται και δημοσιεύουν μάλιστα τις σκέψεις τους σε οθόνες που μπορούν να δουν όλοι. Πολύ παράξενο! Έτσι αποφασίζει να δοκιμάσει και αυτός την τύχη του.
Εργασία τέταρτη: Επισκεφτείτε τη σελίδα http://www.classtools.net/twister/. Δώστε ένα username, στο real name γράψτε Little prince, γράψτε μία σύντομη φράση που θα εκφράζει μία σκέψη του μικρού πρίγκιπα/ένα συναίσθημα για όλα αυτά που ζει αυτήν την περίοδο, γράψτε ημερομηνία που παραπέμπει στο παρόν, πατήστε submit και στη συνέχεια πάρτε ένα στιγμιότυπο οθόνης από αυτό που δημιουργήσατε. Αν θέλετε, μπορείτε να το φωτογραφήσετε και να το στείλετε. Εναλλακτικά επισκεφτείτε τη σελίδα https://www.classtools.net/badgemaker/ και φτιάξτε τη δική σας κονκάρδα γράφοντας μία φράση του μικρού πρίγκιπα, το όνομα του και ανεβάζοντας μία εικόνα του μικρού πρίγκιπα. Στη συνέχεια πατήστε downhload και κατεβάστε την κονκάρδα!
Έκτο βήμα
Κάποια στιγμή η περίοδος εγκλεισμού τελειώνει, οι κάτοικοι της Γης προσπαθούν να ξαναβρούν τους κανονικούς τους ρυθμούς και ο μικρός πρίγκιπας φεύγει από τον Πλανήτη Γη. Είδε και έμαθε πολλά αλλά θέλει να ταξιδέψει και σε άλλους πλανήτες. Δεν ξέρει όμως πού να πάει. Βοηθήστε τον λοιπόν να βρει τον προορισμό του. Δημιουργήστε τον δικό σας πλανήτη που θα θέλατε να επισκεφτεί ο ομικρός πρίγκιπας στην άδεια σελίδα wiki. Προτείνετε κάποια ονόματα και περιγάψτε τον. Πώς θα θέλατε να είναι αυτός ο πλανήτης; Αν θέλετε και μπορείτε να τον εμπλουτίσετε με εικόνες, τραγούδια, χρώματα, σχήματα, ακόμα καλύτερα. Δείτε εδώ ένα παράδειγμα: http://6ogymnasiokavalasmikrosprigkipas.pbworks.com/w/page/131582139/%CE%A3%CE%B5%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B7
Το κείμενο σας είναι συνεργατικό.
Εργασία πέμπτη: Δημιουργήστε τον δικό σας πλανήτη. Γράψτε στην άδεια σελίδα του wiki.
Μη ξεχνάτε τη σελίδα στην οποία μπορείτε να γράφετε τις απορίες και τους προβληματισμούς σας!!
Καλή επιτυχία!!
Και ένα τραγούδι για το τέλος!!