Current course
Συμμετέχοντες
Introduction & General Information
27 Σεπτέμβριος - 3 Οκτώβριος
4 Οκτώβριος - 10 Οκτώβριος
11 Οκτώβριος - 17 Οκτώβριος
18 Οκτώβριος - 24 Οκτώβριος
25 Οκτώβριος - 31 Οκτώβριος
1 Νοέμβριος - 7 Νοέμβριος
8 Νοέμβριος - 14 Νοέμβριος
15 Νοέμβριος - 21 Νοέμβριος
22 Νοέμβριος - 28 Νοέμβριος
29 Νοέμβριος - 5 Δεκέμβριος
6 Δεκέμβριος - 12 Δεκέμβριος
Task 5.1
Look at a set of cards with descriptions of different ways you can accommodate learners with dyslexia in the foreign language classroom. Are there any suggestions which you find implausible or unfeasible in your teaching context? Which ones and why?
Please open a new topic by writing your name in the "title" space