Η Χημεία Γ΄ Λυκείου ως μάθημα Προσανατολισμού έχει σκοπό να οδηγήσει στο απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο Χημείας σε μαθητές οι οποίοι επιλέγουν τις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες όπως και τις Επιστήμες Υγείας, με στόχους να αποκτήσουν ένα συνεκτικό σώμα απαραίτητων γνώσεων, να κατακτήσουν ορθολογικό τρόπο σκέψης για να κατανοήσουν το φυσικό κόσμο, να αξιολογηθούν για την εισαγωγή τους σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και στη συνέχεια να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις αυτών των σπουδών.

Υλικό και δραστηριότητες για το μάθημα της Φυσικής Γενικής Παιδείας της Β' Τάξης του Γενικού Λυκείου σχολικού έτους 2020-2021

Φυσική Β Γυμνάσιου 

Ηλεκτρονική διδασκαλία

ΦΥΣΙΚΉ ΑΓΩΓΗ , ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Ο φάκελος μαθήματος των Θρησκευτικών της Α΄Λυκείου με τον καθ' όλα αντιπροσωπευτικό και περιεκτικό τίτλο "Θρησκεία και σύγχρονος άνθρωπος" περιλαμβάνει τις παρακάτω ευρύτερες Θεματικές Ενότητες:

Θεματική Ενότητα 1: Άνθρωπος/Πρόσωπο

Θεματική Ενότητα 2: Θρησκευτικότητα

Θεματική Ενότητα 3: Κοινότητα

Θεματική Ενότητα 4: Αξίες και 

Θεματική Ενότητα 5: Κακό

Η μέθοδος διδασκαλίας μας θα είναι κατεξοχήν η Βιωματική με κύρια βήματα τα:

  • Βιώνοντας, Νοηματοδοτώντας, Αναλύοντας και Εφαρμόζοντας

αλλά και η Διερευνητική - σε λιγότερα μαθήματα- με κύρια βήματα τα:

  • Παρουσιάζοντας, Εφαρμόζοντας, Διερευνώντας, Αναπλαισιώνοντας και Αξιολογώντας

Ο τίτλος του φακέλου των μαθημάτων, μαζί με τις Θεματικές του Ενότητες αντανακλούν και τους στόχους του που ανάμασα σε άλλους και κατεξοχήν είναι ο σύγχρονος άνθρωπος και ως τέτοιος ο/η έφηβος/-η μαθητής και μαθήτρια να μπορεί να

  • "βλέπει" τον εαυτό του/της, ως ορθόδοξο/-η, χωρίς αυτό να αποτελεί και αναγκαία προϋπόθεση, ως μέλος της σύγχρονης πολιτισμικότητας των νέων, μέσα στην οποία οφείλει να
  • διαλέγεται αλλά και να συνεργάζεται, να σέβεται και να αποδέχεται, όσους του μοιάζουν, κυρίως όμως όσους διαφέρουν από τον ίδιο
  • αναπτύσσει την προσωπική του ταυτότητα και να δημιουργεί σχέσεις αυθεντικές με τους γύρω του.