Ο φάκελος μαθήματος των Θρησκευτικών της Α΄Λυκείου με τον καθ' όλα αντιπροσωπευτικό και περιεκτικό τίτλο "Θρησκεία και σύγχρονος άνθρωπος" περιλαμβάνει τις παρακάτω ευρύτερες Θεματικές Ενότητες:

Θεματική Ενότητα 1: Άνθρωπος/Πρόσωπο

Θεματική Ενότητα 2: Θρησκευτικότητα

Θεματική Ενότητα 3: Κοινότητα

Θεματική Ενότητα 4: Αξίες και 

Θεματική Ενότητα 5: Κακό

Η μέθοδος διδασκαλίας μας θα είναι κατεξοχήν η Βιωματική με κύρια βήματα τα:

  • Βιώνοντας, Νοηματοδοτώντας, Αναλύοντας και Εφαρμόζοντας

αλλά και η Διερευνητική - σε λιγότερα μαθήματα- με κύρια βήματα τα:

  • Παρουσιάζοντας, Εφαρμόζοντας, Διερευνώντας, Αναπλαισιώνοντας και Αξιολογώντας

Ο τίτλος του φακέλου των μαθημάτων, μαζί με τις Θεματικές του Ενότητες αντανακλούν και τους στόχους του που ανάμασα σε άλλους και κατεξοχήν είναι ο σύγχρονος άνθρωπος και ως τέτοιος ο/η έφηβος/-η μαθητής και μαθήτρια να μπορεί να

  • "βλέπει" τον εαυτό του/της, ως ορθόδοξο/-η, χωρίς αυτό να αποτελεί και αναγκαία προϋπόθεση, ως μέλος της σύγχρονης πολιτισμικότητας των νέων, μέσα στην οποία οφείλει να
  • διαλέγεται αλλά και να συνεργάζεται, να σέβεται και να αποδέχεται, όσους του μοιάζουν, κυρίως όμως όσους διαφέρουν από τον ίδιο
  • αναπτύσσει την προσωπική του ταυτότητα και να δημιουργεί σχέσεις αυθεντικές με τους γύρω του.

Στο χώρο αυτό οι μαθητές της Α τάξης του 4ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης μπορούν να ενημερωθούν για την πορεια του μαθήματος, να αντλήσουν υλικό, να παραδόσουν εργασίες και να ενημερωθούν για την επίδοσή τους.

Το παρόν μάθημα αποτελεί μια προσπάθεια να αποσαφηνιστούν σημεία της ύλης του μαθήματος της Βιολογίας Α Λυκείου με τρόπο εύληπτο και ξεφεύγοντας από τα στενά όρια της τυπικής εκπαίδευσης.

Μαθαίνοντας Γερμανικά στο Γυμνάσιο

για τη Χημεία της Α τάξης του 9ου ΓΕΛ Καρδαμιτσίων

Το παραπανω μάθημα απευθύνεται σε μαθητές της πέμπτης τάξης του δημοτικού. Καλύπτει μια μεγάλη ενότητα  του αναλυτικού ωρολογίου προγράμματος "ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΩ ΤΟΝ Η/Υ"

Πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης για τους μαθητές του Εσπερινού Γυμνασίου Αγρινίου και τις λυκειακές του τάξεις. Πιλοτική λειτουργία για τη Δ' λυκειακή τάξη. 

Εισαγωγικό μάθημα στις αρχές προγραμματισμού με scratch