Το μάθημα αυτό σχεδιάστηκε για την υποστήριξη των μαθητών της Α΄Γυμνασίου στο μάθημα της Βιολογίας.
- Teacher: ΙΟΥΛΙΑ ΓΚΙΖΕΛΗ
Ελάτε να γνωρίσουμε τον τρόπο που δουλεύουν οι μηχανές εσωτερικής καύσης!
- Teacher: ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΖΑΦΕΙΡΗ
Η Χημεία Γ΄ Λυκείου ως μάθημα Προσανατολισμού έχει σκοπό να οδηγήσει στο απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο Χημείας σε μαθητές οι οποίοι επιλέγουν τις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες όπως και τις Επιστήμες Υγείας, με στόχους να αποκτήσουν ένα συνεκτικό σώμα απαραίτητων γνώσεων, να κατακτήσουν ορθολογικό τρόπο σκέψης για να κατανοήσουν το φυσικό κόσμο, να αξιολογηθούν για την εισαγωγή τους σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και στη συνέχεια να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις αυτών των σπουδών.
- Teacher: ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΤΖΙΟΥ
Υλικό και δραστηριότητες για το μάθημα της Φυσικής Γενικής Παιδείας της Β' Τάξης του Γενικού Λυκείου σχολικού έτους 2020-2021
- Teacher: ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ
ΑΑ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΡΑΣ
- Teacher: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΟΤΣΑΣ
- Teacher: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΟΤΣΑΣ
- Teacher: ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ
Φυσική Β Γυμνάσιου
Ηλεκτρονική διδασκαλία
- Teacher: ΧΑΡΙΣΑ ΤΕΡΤΣΟΥΔΗ
ΦΥΣΙΚΉ ΑΓΩΓΗ , ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- Teacher: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ
Ο φάκελος μαθήματος των Θρησκευτικών της Α΄Λυκείου με τον καθ' όλα αντιπροσωπευτικό και περιεκτικό τίτλο "Θρησκεία και σύγχρονος άνθρωπος" περιλαμβάνει τις παρακάτω ευρύτερες Θεματικές Ενότητες:
Θεματική Ενότητα 1: Άνθρωπος/Πρόσωπο
Θεματική Ενότητα 2: Θρησκευτικότητα
Θεματική Ενότητα 3: Κοινότητα
Θεματική Ενότητα 4: Αξίες και
Θεματική Ενότητα 5: Κακό
Η μέθοδος διδασκαλίας μας θα είναι κατεξοχήν η Βιωματική με κύρια βήματα τα:
- Βιώνοντας, Νοηματοδοτώντας, Αναλύοντας και Εφαρμόζοντας
αλλά και η Διερευνητική - σε λιγότερα μαθήματα- με κύρια βήματα τα:
- Παρουσιάζοντας, Εφαρμόζοντας, Διερευνώντας, Αναπλαισιώνοντας και Αξιολογώντας
Ο τίτλος του φακέλου των μαθημάτων, μαζί με τις Θεματικές του Ενότητες αντανακλούν και τους στόχους του που ανάμασα σε άλλους και κατεξοχήν είναι ο σύγχρονος άνθρωπος και ως τέτοιος ο/η έφηβος/-η μαθητής και μαθήτρια να μπορεί να
- "βλέπει" τον εαυτό του/της, ως ορθόδοξο/-η, χωρίς αυτό να αποτελεί και αναγκαία προϋπόθεση, ως μέλος της σύγχρονης πολιτισμικότητας των νέων, μέσα στην οποία οφείλει να
- διαλέγεται αλλά και να συνεργάζεται, να σέβεται και να αποδέχεται, όσους του μοιάζουν, κυρίως όμως όσους διαφέρουν από τον ίδιο
- αναπτύσσει την προσωπική του ταυτότητα και να δημιουργεί σχέσεις αυθεντικές με τους γύρω του.
- Teacher: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΡΙΒΑΣ
φγσφγσδφγ
- Teacher: ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ
φγσφγσδφγ
- Teacher: ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ